  • 21. Data: 2011-02-18 02:20:44
    Temat: Re: Który VAN (3 rzędy siedzeń)?
    Od: Laisar <k...@o...pl>

    On 18 Lut, 01:56, scob <9...@t...pl> wrote:

    > ee, siedzialem na takim fotelu. Fakt, ze nie w trasie,

    Jechalem 100 km - wystarczy mi na cale zycie...

    > Poza tym - doroslych bedzie sie tam upychac sporadycznie

    Dzieciom oczywiscie wystarczy, ale nie nazywalbym tego "prawdziwym
    trzecim rzedem" - tylko dlatego sie odezwalem (:

    > cos jak kiedys w tico mialem? ;)

    Byc moze - ale 3 foteliki mieszcza sie w 2. rzedzie, a wtedy jest
    chyba niezgorsze 700 L... Do rolety (((:

  • 22. Data: 2011-02-18 08:30:51
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    > Byc moze - ale 3 foteliki mieszcza sie w 2. rzedzie, a wtedy jest
    > chyba niezgorsze 700 L... Do rolety (((:

    W SGA przy wyjętych fotelach 3 rzędu do rolety jest 850 litrów,
    przy maksymalnie cofniętych fotelach 2 rzędu (wtedy jest opór miejsca w
    2 rzędzie, nawet jak kierowca i pasażer sobie cofną na maksa). Jeżeli
    fotele 2 rzędu przesuniesz na maksa do przodu, to do rolety masz 1200
    litrów bagażnika.

    Faktem jest, że przy włożonych wszystkich fotelach w SGA miejsca na
    bagaż zostaje raczej symbolicznie, ale już przy 6 włożonych da się
    całkiem sporo zapakować. No i te ostatnie fotele to rzeczywiście nie dla
    wysokich, natomiast poza tym są całkiem ok - wymiarowo są identyczne jak
    te w 2 rzędzie. Mam 184 cm wzrostu i wchodzę do tego 3 rzędu na styk -
    dłuższa trasa raczej odpada. Natomiast kolega mój, raczej szczupły i 170
    cm wzrostu jechał jakieś 5 godzin i nie było źle.

  • 23. Data: 2011-02-18 11:50:06
    Od: Laisar <k...@o...pl>

    On 18 Lut, 08:30, omega_fan <o...@n...org> wrote:

    > przy 6 włożonych [fotelach] da się całkiem sporo zapakować [do S/G/A]

    To jest niestety spory minus daćki /: - trzeci rząd jest tylko w
    całości... No, ale taka karma - a raczej kasa (;

    Co prawda w najwyższej wersji wyposażeniowej można niby położyć osobno
    oparcia, ale MSZ to marnowanie miejsca - już lepiej zapakować bagaże
    normalnie na jedno miejsce. Mieści się całkiem sporo, tyko dostęp jest
    do bani.

    > No i te ostatnie fotele to rzeczywiście nie dla wysokich, natomiast poza
    > tym są całkiem ok - wymiarowo są identyczne jak te w 2 rzędzie.

    Tylko kolana trzeba trzymać pod brodą d: - taki to już urok większości
    siedzeń składanych na płasko w podłogę.

    > Mam 184 cm wzrostu i wchodzę do tego 3 rzędu na styk - dłuższa trasa raczej odpada.

    O, to to - dlatego stanowczo protestuję nazywaniem tego "prawdziwym
    trzecim rzędem" (;
    Natomiast jest oczywiście lepszy niż wynalazki ze sceników, touranów
    czy - OMG - zwłaszcza zafiry (więc niech wątkotwórca się akurat
    cieszy, że jej nie kupił).

    I żebyśmy się dobrze zrozumieli - tak W OGÓLE to S/A/G to bardzo fajne
    auta, popieram w całej rozciągłości i szerokości [:

    (Ale nowy Szaraczek to już mnie jednak zawiódł - to już Caddy Maxi
    lepszy d: ).

  • 24. Data: 2011-02-18 12:22:00
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    > Tylko kolana trzeba trzymać pod brodą d: - taki to już urok większości
    > siedzeń składanych na płasko w podłogę.

    ... aaale w SGA nie masz siedzień składanych na płasko, tylko wyjmowane
    w całości.

    > O, to to - dlatego stanowczo protestuję nazywaniem tego "prawdziwym
    > trzecim rzędem" (;

    Ja też nie. Prawdziwy 3 rząd to jest w Grand Voyagerze.

    > Natomiast jest oczywiście lepszy niż wynalazki ze sceników, touranów
    > czy - OMG - zwłaszcza zafiry (więc niech wątkotwórca się akurat
    > cieszy, że jej nie kupił).

    Dokładnie.

> [...]
    > auta, popieram w całej rozciągłości i szerokości [:
    >

    > (Ale nowy Szaraczek to już mnie jednak zawiódł - to już Caddy Maxi

    Tu się też zgadzam - po przesiadce z nowego Sharana do mojego
    stwierdziłem, że jakoś to moje auto obszerniejsze w środku.

  • 25. Data: 2011-02-18 12:53:43
    Od: Laisar <k...@o...pl>

    On 18 Lut, 12:22, omega_fan <o...@n...org> wrote:

    > ...aaale w SGA nie masz siedzen skladanych
    > na plasko, tylko wyjmowane w calosci.

    No jak nie jak tak?

    http://www.auto-types.com/images/ford/Ford_Galaxy_09
    s.jpg
    http://www.auto-types.com/images/ford/Ford_Galaxy_59
    l.jpg

  • 26. Data: 2011-02-18 14:14:02
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 02/18/2011 12:53 PM, Laisar wrote:

    > No jak nie jak tak?
    >
    > http://www.auto-types.com/images/ford/Ford_Galaxy_09
    s.jpg
    > http://www.auto-types.com/images/ford/Ford_Galaxy_59
    l.jpg

    No ale co Ty mi tu przysyłasz :)
    Przeciez to nowy Galaxy (MK3) a nie SGA...

  • 27. Data: 2011-02-18 17:45:52
    Od: scob <9...@t...pl>

    W dniu 2011-02-18 14:14, omega_fan pisze:

    s.jpg
    l.jpg

    > No ale co Ty mi tu przysyłasz :)
    > Przeciez to nowy Galaxy (MK3) a nie SGA...

    aha ;-)
    Nie ta generacja, nie ta kasa ;)

  • 28. Data: 2011-02-18 17:48:26
    Od: scob <9...@t...pl>

    W dniu 2011-02-17 02:09, scob pisze:
    > Na placu boju pozostają:

    A taka -na przykład - Honda odyssey?
    Egzotyka, ale 3,5L benzyniaczek.. Siakiś STAG do tego...?

  • 29. Data: 2011-02-18 22:25:31
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    W dniu 2011-02-18 17:48, scob pisze:

    > A taka -na przykład - Honda odyssey?
    > Egzotyka, ale 3,5L benzyniaczek.. Siakiś STAG do tego...?

    jeździłem czymś podobnym: Toyota Sienna. Miodzio :) komfort silnika V6,
    fajny automat - nie czuć, że rusza, w środku cicho, przestrzennie.
    Wygodne fotele, na wypady rodzinne auto idealne. - polecam Hondą Odyssey
    też jeździłem, ale bardzo krótko, wrażenie były podobne.

    --
    pozdrawiam,
    W.

  • 30. Data: 2011-02-18 22:44:04
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    W dniu 2011-02-17 02:09, scob pisze:
    [..]
    > - Kia Carnival :D:D (motyl, cavallino?)

    nie polecam, przynajmniej w wersji diesel - głośny. Zaraz zaraz, benzyną
    też chyba raz jechałem - trochę mały, o ile pamiętam. Super cichy też
    nie był. Toyota Sienna była fajniejsza :)

    --
    pozdrawiam,
    W.