  • 61. Data: 2022-10-28 06:47:26
    Temat: Re: Ktore opony?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > W tydzień złapałem 10pkt... na puławskiej przy wyścigach w stronę centrum.
    > Jakbym drugi raz nie trafił na tą samą ekipę to by mi pewnie prawko
    > zabrali (recydywa) - a miałem pierwszy raz 72/60, drugi raz 68/60.
    > Wyłuskali mnie dwa razy ze sznurka pojazdów.
    > Nie miałem żadnych pkt od ponad 10 lat...
    > Strach teraz gdzieś dalej się ruszyć :-(

    Aż mi się wierzyć nie chce, za osiem? Przecież po takich im się schylać
    nie chce, bo 5 minut i masz takiego plus 40. Może chcieli sobie twojego
    nowego elektryka obejrzeć i fotowoltaikę ci wcisnąć;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 62. Data: 2022-10-28 09:27:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello sirapacz,

    Thursday, October 27, 2022, 10:23:14 PM, you wrote:

    > Żartujesz sobie? za +8 cię ściągęli?

    Za to nie ma punktów, ale 50 PLN się należy.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 63. Data: 2022-10-28 09:28:51
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2022 o 06:47 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Aż mi się wierzyć nie chce, za osiem? Przecież po takich im się schylać
    > nie chce, bo 5 minut i masz takiego plus 40. Może chcieli sobie twojego
    > nowego elektryka obejrzeć i fotowoltaikę ci wcisnąć;)

    Wtedy jechałem spalinowozem. Dzisiaj jestem elektrykiem.
    Zapomniałem o tych mandatach i znowu nie zobaczyłem co tam mam wpisane.
    Ale rano tamtędy jechałem i tam jest 50km/h. Chwilę wcześniej jest 60
    (przed Poleczki), ale na tej wyspie jest już 50. Dzisiaj znowu tam stali i
    to aż w dwie ekipy. Dobre miejsce musi być, że jedna na bieżąco nie da
    rady obrobić.

    TG

  • 64. Data: 2022-10-28 11:27:09
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Za to nie ma punktów, ale 50 PLN się należy.

    Zawsze jak mnie mierzyli i mieściłem się w okolicach +10km/h to szukali
    dalej. Może mam urojenia ale chyba nawet nie było kary za przekroczenie
    do 10km/h.

  • 65. Data: 2022-10-28 11:37:37
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2022 o 11:27 sirapacz <n...@s...pl> pisze:

    > Zawsze jak mnie mierzyli i mieściłem się w okolicach +10km/h to szukali
    > dalej. Może mam urojenia ale chyba nawet nie było kary za przekroczenie
    > do 10km/h.

    Kiedyś nie było - teraz jest:

    do 10 km/h - 50 zł mandatu i 1 punkt karny,
    o 11-15 km/h - 100 zł mandatu i 2 punkty karne,
    o 16-20 km/h - 200 zł mandatu i 3 punkty karne,
    o 21-25 km/h - 300 zł mandatu i 5 punktów karnych,
    o 26-30 km/h - 400 zł mandatu i 7 punktów karnych,
    o 31-40 km/h - 800 zł mandatu (recydywa 1600 zł) i 9 punktów karnych,
    o 41-50 km/h - 1000 zł mandatu (recydywa 2000 zł) i 11 punktów karnych,
    o 51-60 km/h - 1500 zł mandatu (recydywa 3000 zł) i 13 punktów karnych,
    o 61-70 km/h - 2000 zł mandatu (recydywa 4000 zł) i 14 punktów karnych,
    o 71 km/h i więcej - 2500 zł mandatu (recydywa 5000 zł) i 15 punktów
    karnych

  • 66. Data: 2022-10-28 12:44:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 27 Oct 2022 20:17:26 +0200, Tomasz wrote:
    > J.F w

    > Sam jesteś kawałem chama i tępym idiotą - gość pisze o dwóch wskaźnikach -
    > takich na etykiecie, wątek idzie w kierunku indeksu prędkości, a ty
    > sprowadzasz go do jakiegoś jednego "indeksu" E, i jeszcze usiłujesz mi

    A ja dyskutowalem w sprawie "indeksu na mokrym", jesli tego nie
    zauwazyles ... idioto/chamie.

    > wmówić, że to wina poprzednika, który:

    > Skąd to chujku tempy wiesz, że K siedzi w UK?
    > Raczej jak zwykle ci sie pojebało i nie wiesz komu odpowiadałeś i na co i po
    > co.

    Zgadnij po czym wnioskowalem.

    P.S. Ty sie kiedys nazywales "Tom N"?
    Tak sie czasem zastanawiam, czym ci na odciski wlazlem, ale w sumie
    mam to ...

    > To jeszcze nie wracaj ! ! ! Dopóki sie nie ogarniesz . . .

    J.

  • 67. Data: 2022-10-28 12:53:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 28 Oct 2022 11:37:37 +0200, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Kiedyś nie było - teraz jest:

    Chodzi mi po glowie, ze zawsze bylo.

    Tylko stacjonarne fotoradary maja wymóg ignorowania przekroczen
    ponizej 10km/h.

    Ale ze cie tak scigneli ... norme musieli wyrobic, premie zdobyc,
    albo jacys pisowcy czy anty-. Albo ich komendant czy prokurator
    straszyl, ze nie wolno ignorowac.

    Dawniej by sobie alarm na +20 ustawili i lapali tylko "prawdziwych
    piratow".

> [...]
    > o 61-70 km/h - 2000 zł mandatu (recydywa 4000 zł) i 14 punktów karnych,
    > o 71 km/h i więcej - 2500 zł mandatu (recydywa 5000 zł) i 15 punktów

    Taa ... latwo zdobyc te 20 pkt ...
    Wybory juz za rok, ale watpie, aby cos sie zmienilo.

    https://www.youtube.com/watch?v=NkD0SiW_dTQ

    J.

  • 68. Data: 2022-10-28 14:03:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello sirapacz,

    Friday, October 28, 2022, 11:27:09 AM, you wrote:

    > Zawsze jak mnie mierzyli i mieściłem się w okolicach +10km/h to szukali
    > dalej. Może mam urojenia ale chyba nawet nie było kary za przekroczenie
    > do 10km/h.

    Nie było, teraz już jest - 0 punktów i 50 PLN.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 69. Data: 2022-10-28 14:06:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Friday, October 28, 2022, 12:44:42 PM, you wrote:

    [...]

    > P.S. Ty sie kiedys nazywales "Tom N"?

    Oczywiście, że to Tomek. Wystarczy w kludges zajrzeć...

    > Tak sie czasem zastanawiam, czym ci na odciski wlazlem, ale w sumie
    > mam to ...

    Nie lubi Cię po prostu. Xuj wie za co. Ja już go wrzuciłem do klopa,
    bo się tego czytać nie dało.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 70. Data: 2022-10-28 17:06:49
    Od: K <...@l...com>

    On 28/10/2022 10:37, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Kiedyś nie było - teraz jest:
    >
    > do 10 km/h - 50 zł mandatu i 1 punkt karny,
    > o 11-15 km/h - 100 zł mandatu i 2 punkty karne,
    > o 16-20 km/h - 200 zł mandatu i 3 punkty karne,

    Z jednej strony w takiej Holandii dostajesz mandat za przekroczenie
    predkosci o 1kmh, a w takim UK tolerancja jest 10% +2 lub +3mph (w
    zaleznosci od hrabstwa). Biorac pod uwage, ze licznik zawyza o 2-5kmh w
    zaleznosci od marki i cisnienia w oponach to strach sie bac normalnie.
    Jedni toleruja 0,5 a drudzy 0,8 promila i maja mniej wypadkow w tym
    smiertelnych. Co jest z nami Polakami nie tak?