  • Data: 2022-10-26 22:07:30
    Temat: Re: Ktore opony?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Możesz sobie zakładać co chcesz, jak trafisz na upierdliwego policjanta
    > lub będziesz miał kolizję/wypadek to naprostujesz swój światopogląd.
    >
    > Wg prawa opony letnie mają mieć indexy nie mniejsze niż wskazane przez
    > producenta auta.
    > Opony zimowe na terenie EU mają mieć index nie mniejszy niż Q (160km/h).

    A te indeksy poniżej 160km/h czyli P czy N to w ogóle są jakoś
    popularne w sprzedaży? Jakoś sobie nie przypominam, żebym
    do któregokolwiek auta kupił coś z mniejszym indeksem - nawet
    jeśli nie zwracam na to kompletnie uwagi przy zakupie.
    Ostatnio kupowałem zimowe i 91T to było minimum ktore
    się pojawiało