  • 1. Data: 2011-01-24 22:13:30
    Temat: Które letnie opony budżetowe?
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    Oferta w strefie budżetowej jest bardzo bogata, opinie w zasadzie
    podobne. Co teraz w tej klasie jest na topie? Kiedyś polecali Dayton
    D100, kupiłem, byłem zadowolony. Nowe modele też są dobre?

    W moim rozmiarze i cenie takie są w sklepie:

    Hankook K715
    Barum Brillantis 2
    Fulda ECOCONTROL
    Dębica Passio 2
    Gislaved SPEED 606
    Dayton D 110
    Dayton D 210
    Barum Bravuris
    General Altimax HP
    Matador MP42
    Matador MP16
    Dębica Presto
    Sava PERFECTA

    Które wylosować?

    --
    kamil d

  • 2. Data: 2011-01-24 22:22:26
    Temat: Re: Które letnie opony budżetowe?
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-01-24 22:13, kamil d pisze:
    > Sava PERFECTA

    Jeździłem od wiosny do jesieni i byłem zadowolony. Parę razy
    zdarzało się je trochę lepiej sprawdzić i nigdy nie zawiodły.
    Jedyna ich wada, to to, że nie są odporne na najechanie na
    metalowy wirujący element ciężarówki. ;)

    W maździe miałem kiedyś dębicę passio i jak popadało, to strach
    było wyjeżdżać na ulicę. Podobnie było z furio w zimie.

    Na zimę mam Barumy Polarisy i... hmm... też na nie narzekam.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 3. Data: 2011-01-24 22:23:08
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-24 22:13, kamil d pisze:

    > Hankook K715
    > Barum Brillantis 2
    > Fulda ECOCONTROL
    > Dębica Passio 2
    > Gislaved SPEED 606
    > Dayton D 110
    > Dayton D 210
    > Barum Bravuris
    > General Altimax HP
    > Matador MP42
    > Matador MP16
    > Dębica Presto
    > Sava PERFECTA

    Nie wiem dlaczego ale z tych tu bym wylosował Daytona.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 4. Data: 2011-01-24 22:54:43
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Dayton D 110

    Ja te kupiłem do P106 swego czasu i dobrze się jeździło. Przejeździłem około
    25kkm i bez oznak zużycia sprzedałem.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 5. Data: 2011-01-24 22:54:58
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "kamil d" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

    > W moim rozmiarze i cenie takie są w sklepie:

    Uniroyale nie łapią się? Może warto te pare zeta dorzucić i cieszyć się
    wyśmienita przyczepnością w deszczu :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 6. Data: 2011-01-24 23:04:24
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2011-01-24 22:54, kml wrote:

    > Użytkownik "kamil d" <k...@t...pl> napisał w
    > wiadomości news:ihkq1u$ci1$1@inews.gazeta.pl...

    > Uniroyale nie łapią się? Może warto te pare zeta dorzucić i cieszyć się
    > wyśmienita przyczepnością w deszczu :)

    Rainsport 2 były po ~160 za 195/50R15.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 7. Data: 2011-01-25 00:02:01
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2011-01-24 22:54, kml pisze:
    > Uniroyale nie łapią się? Może warto te pare zeta dorzucić i cieszyć się
    > wyśmienita przyczepnością w deszczu :)

    RainExpert 185/60/R14, 170zł szt. od biedy się łapią.

    --
    kamil d

  • 8. Data: 2011-01-25 07:25:11
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    Użytkownik "kamil d"
    > RainExpert 185/60/R14, 170zł szt. od biedy się łapią.

    Takie mam.
    Słychać je, ale znakomicie trzymają i są trwałe.

  • 9. Data: 2011-01-25 07:53:06
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

> [...]
    > D100, kupiłem, byłem zadowolony. Nowe modele też są dobre?
    >
    > W moim rozmiarze i cenie takie są w sklepie:

    Ja mam aktualnie Daytony i są OK. Będzie teraz ich 3 lato i nie widać
    aby mocno się zużyły. Na poprzednim aucie miałem Uniroyale raintype czy
    coś takiego i też niezłe były

  • 10. Data: 2011-01-25 08:06:10
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    > RainExpert 185/60/R14, 170zł szt. od biedy się łapią.

    Używam takich samych a w drugim samochodzie Rallye 680. Uważam, że obydwa
    modele są naprawdę dobre. Osobiście to polecałbym RainExperty skoro się
    łapią :)

    --
    pozdrawiam
    kml