  • 1. Data: 2011-12-21 00:48:10
    Temat: Która liczba z obrazka to ET felgi?
    Od: s2k <s...@d...pl>

    http://imageshack.us/photo/my-images/830/imag0423m.j
    pg/
    Która liczba z obrazka to ET felgi?

  • 2. Data: 2011-12-21 00:55:19
    Temat: Re: Która liczba z obrazka to ET felgi?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-21 00:48, s2k pisze:
    > http://imageshack.us/photo/my-images/830/imag0423m.j
    pg/
    > Która liczba z obrazka to ET felgi?

    obstawiam że 34, nic innego sensownie nie pasuje

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2011-12-21 01:13:04
    Od: krz <a...@g...pl>

    W dniu 2011-12-21 00:55, Lewis pisze:
    pg/

    > obstawiam że 34, nic innego sensownie nie pasuje

    lekki offtop - 0503 w prawej-górnej części felgi to jej DOT? :P

  • 4. Data: 2011-12-21 01:30:55
    Od: s2k <s...@d...pl>

    W dniu 2011-12-21 01:13, krz pisze:

    > lekki offtop - 0503 w prawej-górnej części felgi to jej DOT? :P

    Co to dot?
    Czy ET wyraża się w mm w calach czy czymś jeszcze innym?

  • 5. Data: 2011-12-21 06:29:06
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-12-21 01:30, s2k pisze:

    > Co to dot?

    Data produkcji - rok i tydzień.

    > Czy ET wyraża się w mm w calach czy czymś jeszcze innym?

    W mm. jak sobie wyobrażasz felgę z odsadzeniem kilkakrotnie większym od
    jej szerokości? :)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 6. Data: 2011-12-21 12:10:50
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Data produkcji - rok i tydzień.

    A jakie to ma znaczenie w przypadku felgi? ;-)

  • 7. Data: 2011-12-21 13:27:47
    Od: <MW>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A jakie to ma znaczenie w przypadku felgi? ;-)

    No nie wiem, ale ja tam wolałbym kupić felgę ze stycznia 2011 niż z września
    1908 ;-)

    --
    MW

  • 8. Data: 2011-12-21 13:41:45
    Od: aud_tekk <a...@g...pl>

    On 21.12.2011 13:27, MW wrote:
    > Użytkownik "Robert_J" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No nie wiem, ale ja tam wolałbym kupić felgę ze stycznia 2011 niż z
    > września 1908 ;-)

    Akurat rok w kodzie DOT jest zapisywany na dwóch cyfrach, więc nie
    zgadniesz czy chodzi o rok 2008 czy 1908.. :>

  • 9. Data: 2011-12-21 13:50:12
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-21, aud_tekk <a...@g...pl> wrote:

    > Akurat rok w kodzie DOT jest zapisywany na dwóch cyfrach, więc nie
    > zgadniesz czy chodzi o rok 2008 czy 1908.. :>

    Sam to wymysliles? DOT-y z 199X sa trzycyfrowe, np. 218 oznacza 21
    tydzien roku 1998.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2011-12-21 15:00:06
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    > Sam to wymysliles? DOT-y z 199X sa trzycyfrowe, np. 218 oznacza 21
    > tydzien roku 1998.
    >
    > --
    > Artur
    > ZZR 1200