  • Data: 2004-06-24 12:00:39
    Temat: Re: Kto zna inne systemu pop up
    Od: Marcin Frankowski <a...@a...spam.com> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 24 Jun 2004 11:10:00 +0000 (UTC), wiertar
    <w...@g...pl> napisał(a):

    > Znalazłem w sieci pewnien system partnerski działaljący na zasadzi pop up.
    [...]
    > A może ktoś wie coś na temat skutecznosci takich systemów w popularyzacji
    > strony?

    Stawiam, że jest bardzo niska - biorąc pod uwagę, że wiodące
    przeglądarki mają wbudowane blokowanie niechcianych pop-upów, a do IE są
    darmowe programy blokujące pop-upy (np. popularny Google toolbar). Jakiś
    czas temu czytałem, że w Polsce współczynnik CTR jest w ogóle jakiś
    wyjątkowo niski.

    A w ogóle to NTG, bo problemem polskiego Internetu może co najwyżej być
    nadmiar pop-upów czy ich upierdliwość, jak się otwierają np. jako
    pełnoekranowy wierzchni layer i nie dają się zamknąć.

    --
    Marcin Frankowski
    marcinf -at- globe.net.nz