  • Data: 2012-03-08 19:02:15
    Temat: Re: Kto zaprojektuje i bedzie produkowal dla mnie uklad...
    Od: Mario <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-08 19:48, Zenek pisze:

    > Z tym ze rekodzielo bedzie go kosztowalo 0zł a montaz maszynowy wraz z
    > kosztem sita na paste 10-25zl od plytki

    Rękodzieło kosztuje tyle ile wyjdzie z ceny ludzkiej pracy. Może być
    drożej niż cena montażu automatycznego. Ja przy 20 sztukach miałem cenę
    około 16 zł/płytkę. Sito wyniesie ze 150 -200 zł co daje tu przy 100
    sztukach da 2 zł na sztuce. A do układania ręcznego trzeba ponieść nie
    tylko koszt sita ale też ramki, pasty, rakli, piecyka (opiekacza). Nie
    każdy tak widzi sposób na biznes aby wszystko robić samemu, nie mając
    przy tym pojęcia o technologii.

    MD