eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKto winien? › Re: Kto winien?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
    rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!feeder.erje.net!1.eu.feeder.erje.net!weret
    is.net!feeder4.news.weretis.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!81.171.1
    18.61.MISMATCH!peer01.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-ex
    c-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!
    not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Kto winien?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <mq7ipf$kr$1@node1.news.atman.pl> <mq9ju6$6bb$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <mq9o33$kh8$1@node2.news.atman.pl>
    <xqse1lsz4xbb.r7ojh17kedmi$.dlg@40tude.net>
    <mqase0$hi7$1@node1.news.atman.pl> <mqd8f7$4uo$1@usenet.news.interia.pl>
    <mqdf7d$7av$1@node1.news.atman.pl> <mqdmu8$3if$1@usenet.news.interia.pl>
    <mqehsf$adt$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <mqf1hg$s35$1@node2.news.atman.pl> <1...@m...org>
    <mqfd93$f7f$1@node1.news.atman.pl>
    <m...@4...net>
    <mqfjh9$m6j$1@node2.news.atman.pl>
    <27ceun8xs5o0.1epeqgrwdq9ko$.dlg@40tude.net>
    <mqfmj2$pf3$1@node2.news.atman.pl> <mqftjn$om3$1@usenet.news.interia.pl>
    <mqhe4k$ght$1@node2.news.atman.pl> <s...@t...dom.local>
    Date: Fri, 14 Aug 2015 01:03:38 +0200
    Message-ID: <f...@4...net>
    Lines: 29
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1439507010 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 4770 82.143.187.50:56108
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2571
    X-Received-Body-CRC: 2194537332
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2567158
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 13 Aug 2015 15:48:56 +0000 (UTC), Tomek Kańka napisał(a):
    > Shrek <...@w...pl> napisał(a)
    >> On 2015-08-12 18:52, mk4 wrote:
    >>> Realnie powinnismy wpisywac 9. Czyli normalny suchy letni dzionek. A dla
    >>> lepszych hamulcow to i 10-11 nie bedzie za duzo. Jak mamy wpisac cos
    >>> mniej niz 9 to trzeba wpierw mocno rozwazyc redukcje predkosci.
    >>
    >> Hmmm. A nie jest tak, że maksymalne opóznienie wynosi przyspieszenie
    >> ziemskie*współczynnik przyczepności? Przyspieszenie ziemskie jakie jest
    >> takie jest, ale nawet w warunkach bojowych nie przekracza 9,81 natomiast
    >> współczynnik przyczepności też raczej 1 nie przekracza.
    >
    > Współczynnik tarcia może być dowolnie duży! Skąd wziąłeś to ograniczenie
    > do 1?

    Tak dowolnie to nie, w praktyce trudno spotkac 1, ale opona na
    asfalcie widac potrafi nieco przekroczyc.

    >F1 hamują z opóźnieniem 5g.

    Majac docisk aerodynamiczny.

    Ciekawsze sa amerykanskie dragstery - osiaga to 4g srednio przy
    rozpedzaniu, na poczatku ponoc nawet 10g, a wtedy przeciez docisku
    jeszcze nie ma.

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: