  • Data: 2011-03-12 00:43:50
    Temat: Re: Kto pamięta ksiażkę
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mnie nigdy nie było stać na moje wielkie marzenie:
    fotodiodę FG-2 (już nie bardzo pamiętam, do jakiego urządzenia potrzebowałem).
    Fotodioda kosztowała w Składnicy Harcerskiej fortunę, 82 złote.
    Odpiłowywałem łebki z tranzystorów, zmywałem lakier z diod prostowniczych i
    detektorowych - i nic, na marne :-((

    Ale coś tam z brajdakiem majstrowaliśmy :-)

    Pamiętam jak fascynowało mnie, że podłączenie kondensatora do lampki w
    rowerze ma zapewnić świecenie tejże na krótkim postoju.
    No i ni ch... ;-))

    -----

    > Co prawda to prawda - ksiazka pobudzajaca wyobraznie ..
    > ale czy komus udalo sie cos z niej zrealizowac ?
    > Najprostsze pomysly dzialaly, kiedys mi wyszla nawet niezla zaklocarka do
    radia