    From: Filip KK <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kto odłączył ABS i inne cyferki?
    Date: Thu, 09 Dec 2010 11:00:19 +0100

    W dniu 2010-12-09 08:08, ToMasz pisze:

    > nie wiem czy nie jesteś trolem, ale zaryzykuje. ja zacząłęm robić
    > wielki, widoczny przycisk do wyłączania absu. w momencie kiedy abs mi
    > przeszkada, mam dużo czasu zeby go wyłączyć. (choć w praktyce dużo czasu
    > moze kosztować czyjeś zycie, ale tłumaczenie nie na ten wątek)
    >
    > naszczeście mam genialną żone , która wpadła na pomysł ze jak sie
    > wyłączy zapłon, to abs umiera, a kierownica sie nie blokuje.
    >
    > Tak wiec swój plan zarzuciłem. Mimo to 2 razy w ciągu tej zimy miałem
    > sytuacje gdy ABS dał mi do zrozumienia: ślisko jest, nie będziemy
> [...]
    Przy małych prędkościach można sobie wyłączyć silnik ale przy większej
    prędkości silnika nie wyłączysz, bo się będziesz bał... Więc pomysł z
    przyciskiem całkiem niezły! W każdym samochodzie powinna być możliwość
    wyłączania tego systemu dla nieumiejących jeździć.

    Pozdrawiam

    P.S> Lecz jednak widzę, że tylko teoretycy są na tej grupie i nikt nie
    zrobił sobie wyłącznika czy np. tak jak ja odłączył systemy. Tak
    myślałem... Śmiechu warte pionki ... Heheh. Ze strachu by się zesrali,
    jakby mieli sobie odłączyć abs. Ale do szczekania na grupie i
    trollowania, to pierwsi.