  • 11. Data: 2010-04-19 20:04:24
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo [img]
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Oczywiście.
    > Do tego jest tam ten znak poziomy.

    Ale czy jest to takie oczywiste w momencie, gdy nie ma tam znaku A-7 -
    jak zaznaczył pan Artur? Na zdrowy rozsądek tak, bo trzeba zachować
    ostrożną wyrażoną w dostosowaniu się do tego znaku, ale czy wynika to
    jednoznacznie z przepisów PoRD?

    --
    Mateusz Bogusz

  • 12. Data: 2010-04-19 20:07:28
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    Karol Y pisze:

    > Namiary na mapie -
    > http://maps.google.pl/maps?f=q&source=s_q&hl=pl&geoc
    ode=&q=&sll=51.845959,19.56665&sspn=1.54749,4.916382
    &ie=UTF8&ll=51.742568,19.421932&spn=0.000757,0.00240
    1&t=h&z=19

    http://www.zumi.pl/namapie.html?qt=%B3%F3d%BC,+pieni
    sta&loc=%B3%F3d%BC,+pienista&Submit=Szukaj&long=19.4
    218604&lat=51.7423109&type=2&scale=1b&svActive=false

  • 13. Data: 2010-04-19 20:52:05
    Od: marjan <k...@g...com>

    Artur Maśląg pisze:

    > No właśnie - po czym mamy:
    > <cite>
    > P-15 trójkąt podporządkowania
    > może on być stosowany dodatkowo do znaku pionowego Ustąp pierwszeństwa
    > przejazdu lub linia warunkowego zatrzymania, złożona z trójkątów, jeżeli
    > zastosowano znak drogowy pionowy Ustąp pierwszeństwa przejazdu.
    > </cite>
    >
    > Nie ma znaku pionowego - poziomy pierwszeństwa nie określa.

    Popatrzyłem na zdjęcia z zumi.pl na to skrzyżowanie, i tam ewidentnie na
    asfalcie nie ma tego trójkąta namalowanego.

    Ale może lepiej niech się jakiś łodzianin wypowie?

    --
    Pozdrawiam serdecznie, Fiat Punto mk1 '99
    Mariusz [marjan] Morycz Uniden 520 + President Indiana

  • 14. Data: 2010-04-19 20:53:10
    Od: marjan <k...@g...com>

    ToMasz pisze:

> [...]
    sta&loc=%B3%F3d%BC,+pienista&Submit=Szukaj&long=19.4
    218604&lat=51.7423109&type=2&scale=1b&svActive=false

    O, dokładnie o tym przed chwilą pisałem (w innej gałęzi wątku) nie
    widząc wcześniej Twojego posta.

  • 15. Data: 2010-04-19 20:58:16
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    marjan pisze:

> [...]
    218604&lat=51.7423109&type=2&scale=1b&svActive=false

    > O, dokładnie o tym przed chwilą pisałem (w innej gałęzi wątku) nie

    Nie ma A-7, P-15 wytarte (nawet jakby był, to nie ma mocy wiążącej :)).
    Wygląda na, że jest A-7 przed wjazdem na prostopadłą, ale on tyczy
    obydwóch kierowców :) Ewidentnie złe oznakowanie. Tak być nie powinno.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 16. Data: 2010-04-19 21:26:54
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > O, dokładnie o tym przed chwilą pisałem (w innej gałęzi wątku) nie
    > widząc wcześniej Twojego posta.

    To na zoomi wydaje mi się być znacząco starsze od tego w google maps,
    aczkolwiek trójkąta też jakoś w tej chwili nie kojarzę. Jak nie znajdę
    lepszego zdjęcia, to jutro sam dokładnie się przyjrzę i podam co
    naprawdę tam widać. Bo aż nie wierze, że jeżdżę niemal codziennie i tego
    trójkąta nie zauważam.

    --
    Mateusz Bogusz

  • 17. Data: 2010-04-19 21:50:35
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 19 Apr 2010 19:43:53 +0200, Meehoo
    <m...@B...pl> wrote:

> [...]
    >styku czerwony ma poziomy "ustąp pierwszeństwo" na asfalcie wymalowany
    >(widać słabo na focie, ale widać) - zaznaczyłem go żółtą strzałką na

    To co zaznaczyłeś na obrazku to cyfra 2. Cyfra będąca początkiem
    liczby 2008 albo 2009, po której to liczbie napisane jest jeszcze
    Google. Na asfalcie to wymalowali?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 18. Data: 2010-04-19 21:55:23
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    jerzu pisze:

    > To co zaznaczyłeś na obrazku to cyfra 2. Cyfra będąca początkiem
    > liczby 2008 albo 2009, po której to liczbie napisane jest jeszcze
    > Google. Na asfalcie to wymalowali?

    LOL - przyjrzałem się na oryginał z Googla i faktycznie :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 19. Data: 2010-04-19 21:59:26
    Od: to <t...@a...xyz>

    Artur Maśląg wrote:

    > Jeżeli nie ma znaku pionowego A-7, to P-15 (czy też P-14) można sobie w
    > buty włożyć

    Ciekawe jak zamierzasz włożyć w buty znak poziomy. Skuć go najpierw
    jakoś, czy jak?

    --
    cokolwiek

  • 20. Data: 2010-04-19 22:06:27
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    to pisze:

    > Ciekawe jak zamierzasz włożyć w buty znak poziomy. Skuć go najpierw
    > jakoś, czy jak?

    Nie mam pojęcia - Ty tu jesteś specjalistą od wciągania kitu.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.