  • Data: 2014-12-10 10:06:15
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo czyli co to jest skrzyżowanie?
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Znak drogowy C-12 "ruch okrężny".
    > Oznacza, że na skrzyżowaniu ruch odbywa się dookoła wyspy lub placu w
    > kierunku wskazanym na znaku."
    >
    > Wychodzi na to, że tak.

    OK, jako informacja, ze odbywa sie "dookola wyspy", ale w kierunku zadanym
    na znaku juz nie bo tam pasy sie przecinaja i wyznaczaja kierunki (nie
    mowiac o regulowaniu ruchu swiatlami). Chcac jezdzic dokola musisz wlaczyc
    kierunkowskaz:
    http://goo.gl/maps/tIwlI
    wiec nie jest to typowy ruch okrezny. Kpw?

    > Ale kluczowe jest co innego w tym przypadku
    > "Znak C-12 występujący łącznie ze znakiem A-7 oznacza pierwszeństwo
    > kierującego znajdującego się na skrzyżowaniu przed kierującym wjeżdżającym
    > (wchodzącym) na to skrzyżowanie."

    No i git

    > Co oznacza, że skręcając w prawo (dookołatrójkątnej wyspy) masz
    > pierszeństwo. A tam jadą pod prąd inni i też myślą, że mają
    > pierwszeństwo - oczywiście teoretycznie:)

    Chyba jestem niekumaty, chociaz wszyscy mowia, ze mam bujna wyobraznie :)
    Przy wysepce jest zakaz skretu. Kto ma jechac pod prad ? E tam nie chce mi
    sie wiecej dyskutowac na ten temat EOT :P