  • Data: 2008-07-02 14:49:59
    Temat: Re: Kto filtruje?
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom> szukaj wiadomości tego autora

    Michal W. pisze:
    > Oj przyjacielu chyba nie wiesz jak dzialaja korporacje ;)

    ojj true... z mojego boiska. Mialem jechac do PL (pracuje w Amstedamie)
    zrobic downgrade pewnego software'u (trzeba bylo zeby mozna bylo zrobic
    upgrade) ale skonczyl nam sie budzet na podroze... Co zrobila
    korporacja? Zaplacila firmie ktora dostarcza software za downgrade :-)
    zapewne zaplacili wiecej niz bilety lotnicze
    amsterdam->warszawa->asmterdam + 1-2 nocki w hotelu

    Inny przyklad - kolega byl 3 tygodnie w Zurichu - i co 4-5 dni mial inny
    hotel bo akurat w innym bylo 15e taniej na nocce.. A to ze tanszy hotel
    byl daleko od miejsca pracy to bral taksowke za EUR60 :P

    w korporacji nic mnie nie dziwi :P