  • Data: 2017-08-02 19:00:16
    Temat: Re: Kto
    Od: xyz <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.08.2017 o 00:51, Radowan pisze:
    > Użytkownik "xyz" <x...@i...pl> napisał w wiadomości

    > To naucz się czytać, czytaj z zrozumieniem
    > i z tej umiejętności korzystaj.

    To podaj podstawę prawną, ja podałem więc czas na Ciebie.
    Może ja jej nie znam więc chętnie poznam.
    Jak dla mnie zapis "Sygnały świetlne mają pierwszeństwo przed znakami
    drogowymi regulującymi pierwszeństwo przejazdu." rozwiązuje problem
    po pierwszeństwo mają ci co mają zielone, a że mają je pojazdy z
    naprzeciwka to stosuje się zasady ogólne, których sygnalizacja nie
    znosi. To oznakowanie właśnie mówi o pierwszeństwie wyznaczonym przez
    znaki (układ drogi z pierwszeństwem przejazdu) i to właśnie jest
    znoszone przez sygnalizację.

    Rozumiem że masz inne zdanie ale poprzyj to stosownym paragrafem
    wtedy będziemy mogli rozmawiać dalej i jeśli masz rację to zmienię
    zdanie :).

    --
    --- xyz