  • 11. Data: 2012-06-27 19:47:15
    Temat: Re: Ktm sx 65
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 27.06.2012 19:14, MotoCross978 pisze:
    > Nie rób sobie ze mnie jaj koles mi napisał tak "Heja,
    > Obawiam się że twoi znajomi z grupy dyskusyjnej robią sobie z Ciebie
    > jaja, a przy okazji próbują mi dogryźć. Ja nie mam nic wspólnego z
    > motocrossem."

    Kłamie. Jak zawsze

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

  • 12. Data: 2012-06-27 20:19:02
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On Jun 27, 7:14 pm, MotoCross978 <karol9991@_NOSPAM_interia.eu> wrote:
> [...]
    > a przy okazji próbują mi dogryźć. Ja nie mam nic wspólnego z motocrossem."

    interpunkcje usuwam, by lepiej Ci sie czytalo.

    a sluchaj a ty pisales na grupe dyskusyjna pl.rec.motocykle ktora
    wymaga stosowania pewnych zasad czy na forum scigacza bo jesli forum
    scigacza to zdecydowanie zle trafiles a jesli na grupe to zapoznaj sie
    z zasadami usenetu i je stosuj koles ktory ci odpisal brzydko sie bawi
    my zas ofiarami tego nie chcemy byc

    --
    Badania dowodza ze czytanie scigacz.pl moze skutkowac zanikiem
    szarych komorek oraz powodowac nieodwracalne zmiany skorne

  • 13. Data: 2012-06-28 11:23:54
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    W dniu środa, 27 czerwca 2012 14:14:29 UTC+2 użytkownik MotoCross978 napisał:
    > no nie wiem sx 85 drogi myślę tez nad kx 80-85

    Może byc KX,RM,YZ byle w bardzo dobrym stanie. A i to nie gwarantuje ,ze nie dołozysz
    jeszcze na remont.