  • 1. Data: 2012-06-26 13:59:59
    Temat: Ktm sx 65
    Od: MotoCross978 <karol9991@_NOSPAM_interia.eu>

    mam 146wzrostu czy ktm sx 65 nie był by na mnie za mały.Czytałem ze jest
    możliwość podwyższenia.Czy często się psuje i części są drogie.;D model
    2001

  • 2. Data: 2012-06-26 14:05:20
    Temat: Re: Ktm sx 65
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-06-26, MotoCross978 <karol9991@_NOSPAM_interia.eu> wrote:
    > mam 146wzrostu czy ktm sx 65 nie był by na mnie za mały.Czytałem ze jest
    > możliwość podwyższenia.Czy często się psuje i części są drogie.;D model
    > 2001

    Odezwij się do użytkownika Lovtza na priv i GG, gosc sie zna to Ci
    pomoze.

    Tu masz jego profil:
    http://forum.scigacz.pl/profile.php?mode=viewprofile
    &u=93

    --
    Artur

  • 3. Data: 2012-06-26 15:18:37
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Czesc!
    On Jun 26, 2:05 pm, AZ <a...@g...com> wrote:
> [...]
    czy ktm sx 65 nie był by na mnie za mały.Czytałem ze jest

    > Odezwij się do użytkownika Lovtza na priv i GG, gosc sie zna to Ci

    Ija potwierdzam to bardzo super gosc napewno ci pomorze bo mi tesz
    pomuk.

    --
    Badania dowodza ze czytanie scigacz.pl moze skutkowac zanikiem
    szarych

  • 4. Data: 2012-06-26 15:38:29
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Kefir" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    googlegroups.com...
    > Czesc!
    profile&u=93
    > Ija potwierdzam to bardzo super gosc napewno ci pomorze bo mi tesz
    > pomuk.

    No bo on fszystkim pomaga ten Lovtza to fajny chlopak a jak umi calowac
    jebaniutki to normalnie ze az sie cus robi w srodku taki causny jest.

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2012-06-26 16:37:12
    Od: MotoCross978 <karol9991@_NOSPAM_interia.eu>

    no dzięki napisałem do niego a puki co może wy mi pomożecie

  • 6. Data: 2012-06-26 17:05:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-06-26, MotoCross978 <karol9991@_NOSPAM_interia.eu> wrote:
    > no dzięki napisałem do niego a puki co może wy mi pomożecie

    Raczej nikt inny Ci nie pomoze, on sie najlepiej zna.

    --
    Artur

  • 7. Data: 2012-06-26 17:55:07
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On 26 Cze, 16:37, MotoCross978 <karol9991@_NOSPAM_interia.eu> wrote:
    > no dzięki napisałem do niego a puki co może wy mi pomożecie
    >
    > --
    > Wysłano z czytnika Ścigacz.pl ->http://grupy.scigacz.pl/

    Nomy to z innego forum wogule tyko se czytujemy i ja bardzo podziwiam
    tego pana bo on tak bezinteresownie ludziom pomaga a najbardziej tym
    co scigaczami jerzdzom na torah trakich prawdziwyh

  • 8. Data: 2012-06-26 23:35:17
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    W dniu wtorek, 26 czerwca 2012 13:59:59 UTC+2 użytkownik MotoCross978 napisał:
    > mam 146wzrostu czy ktm sx 65 nie był by na mnie za mały.Czytałem ze jest
    > możliwość podwyższenia.Czy często się psuje i części są drogie.;D model
    > 2001

    Za mały bedzie ten KTM. Rozgladaj sie za SX 85
    Albo inną 85

  • 9. Data: 2012-06-27 14:14:29
    Od: MotoCross978 <karol9991@_NOSPAM_interia.eu>

    no nie wiem sx 85 drogi myślę tez nad kx 80-85

  • 10. Data: 2012-06-27 19:14:29
    Od: MotoCross978 <karol9991@_NOSPAM_interia.eu>

    Nie rób sobie ze mnie jaj koles mi napisał tak "Heja,

    Obawiam się że twoi znajomi z grupy dyskusyjnej robią sobie z Ciebie jaja,
    a przy okazji próbują mi dogryźć. Ja nie mam nic wspólnego z motocrossem."