  • Data: 2014-03-19 09:03:51
    Temat: Re: Kt?ry motocykl lepszy ?
    Od: johnny <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chodzi mi głównie o :
    > - To czy ta Yamaha DT 125 2007r będzię dobra w teren jak enduro.Czy
    > wystrzyma zawiecha i czy nie będzie za twarda/
    > - Moc maksymalna tych motocykli oraz osiągi.
    > - Awaryjnośc , spalanie.
    > - Co ile remonty.
    > - I czy dobre są ceny czy koleś chce zadzu

    No więc tak: przesiedziałem całą noc, posprawdzałem wszystkie dostępne
    manuale, przegrzebałem cały internat coby wiedzieć wszystko o osiągach,
    spalaniu, remontach i awaryjności tych modeli, na skypie prowadziłem
    ożywione dyskusje z najlepszymi fachowcami w branży i z całą pewnością
    mogę stwierdzić: koleś chce zadzu =(:-o)

    Zdroofka Johnny