  • 11. Data: 2014-08-11 20:49:17
    Temat: Re: Książka o przetowrnicach
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 11.08.2014 o 20:04 sundayman <s...@p...onet.pl> pisze:

    > musi dobra rzecz, bo cena jak za zboże ;
    >
    > http://allegro.pl/zasilanie-ukladow-elektronicznych-
    odon-ferenczi-i4491748579.html
    Ta jest starsza, zasilacze impulsowe którą mam są z 1989.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 12. Data: 2014-08-11 20:52:35
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    o kur... jak chcesz wiedzieć co lepsze, a co gorsze to włącz sobie
    tvn... po chuj Ci do tego książka?

  • 13. Data: 2014-08-11 22:39:43
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    A nie moglbys Ty Romanie napisac? W koncu wiedza praktyczna z paru
    ladnych lat to jest cos.
    Mamy/mielismy tu na grupie kilku autorow:
    Piotr - doskonala ksiazka o prockach
    Badworm (kiedys sie tu udzielal) - o transmisjach szeregowych
    Andrzej (tez go tu dawno nie widzialem) - oczywiscie o oscyloskopach
    Z utesknieniem czekam na Twoja publikacje, a najlepiej w formie, ktora
    uwielbiam, czyli np. Przetwornice w pytaniach i odpowiedziach.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 14. Data: 2014-08-12 18:28:25
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    ktoś z po polecał tu
    http://www.we-online.com/web/en/electronic_component
    s/produkte_pb/fachbuecher/Trilogie.php
    ma ktoś tę książkę, o czym ona jest?

  • 15. Data: 2014-08-12 21:11:20
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    Użytkownik "feldmarszałek tusk" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:lsdfbf$7i1$1@node2.news.atman.pl...
    > ktoś z po polecał tu

    http://www.we-online.com/web/en/electronic_component
    s/produkte_pb/fachbuecher/Trilogie.php
    > ma ktoś tę książkę, o czym ona jest?

    O Indianach,

  • 16. Data: 2014-08-13 21:49:07
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    o indianach? bo może o powskich głupkach?

  • 17. Data: 2014-08-13 23:14:24
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Leszczu,
    głupki są ponadpartyjne. Z jednym wyjątkiem. Głupkiem piramidalnym. To ty.

    Użytkownik "feldmarszałek tusk" napisał w wiadomości grup

    o indianach? bo może o powskich głupkach?

  • 18. Data: 2014-08-14 15:01:43
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Mon, 11 Aug 2014 19:40:14 +0200 Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    napisał:

    >Czy dostanę jakąś sensowna literaturę w postaci papierowej ksiązki
    >dotyczącą budowy przetwornic? Raczej mowimy o watach niż kilowatach.
    >Kilka rodzajów przetwornic, przykłady obliczeń itp. Rozglądam się za
    >czymś co ma skompresowaną praktyczną wiedzę i jakoś ... nie widzę.

    A.I. Pressman - Switching power supply design
    Może trochę więcej teorii, ale podanej naprawdę przystępnie i
    przejrzyście. Przykłady obliczeniowe też są. Świetna książka, która
    tłumaczy co i dlaczego się dzieje w układzie.

  • 19. Data: 2014-08-15 13:15:00
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    to ty Jan nie modlisz się o tej porze przed snem? o pomyślność dla tuska
    i gronkiewicz waltz? lecz się...

  • 20. Data: 2014-08-15 15:48:22
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    masz nas Roman za powskich głupków?
    http://zsyp.eu/smieci/odeon.JPG

    wszystkich nie do końca sympatyzujący z wersją po/eu zapraszam na moje
    forum:
    http://zsyp.eu/smieci/switching_2.jpg