  • 1. Data: 2009-10-24 13:21:57
    Temat: Krótki kabelek zasilający komputer (50cm zamiast 2.5m)
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Nasz polski, typowy kabel komputerowy ma jakieś 2m, może 2.5 metra...
    I ma z jednej strony 3-bolcową wtyczkę europejską (CEE 7/7) a z drugiej
    typową komputerową (C13)...
    Jak tu: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3
    00359526473

    Czy widzieliście gdzieś takie kabelki ale żeby były o wiele krótsze?
    50cm? A nawet 30cm?

    Niby mogę sobie kupić wtyczkę skręcaną i samemu skrócić kabelki,
    ale wolałbym już gotowe, z wtyczką odlewaną w plastiku...

  • 2. Data: 2009-10-24 14:26:52
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Pszemol pisze:
    > Nasz polski, typowy kabel komputerowy ma jakieś 2m, może 2.5 metra...
    Standard to 1.5m, do niektórych sprzętów dają 1.2m, czasem zdarzają się 1.8m

    > Czy widzieliście gdzieś takie kabelki ale żeby były o wiele krótsze?
    > 50cm? A nawet 30cm?
    Będzie ciężko. Czasem zdarzają się takie krótkie przewody "do ups" tzn z
    obu stron "komputerowe" wtyczki gniazdko-wtyk, ale nie chińszczyzna.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 3. Data: 2009-10-24 14:43:07
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > Czy widzieliście gdzieś takie kabelki ale żeby były o wiele krótsze?
    > 50cm? A nawet 30cm?

    Przesuń gniazdko 1m dalej, to kabel 1,5m nie będzie się plątał, tylko
    będzie ładnie ułożony ;)... Sorry za ironię, ale niestety, standard
    chiński to te 1,8m, chcesz mniej - zapłać....

    Pozdrawiam
    Konop

    PS a jak chcesz mieć ładne wtyczki, to zawsze możesz wyciąć środek i dać
    kostkę łączeniową ;)...

  • 4. Data: 2009-10-24 15:09:27
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    Konop pisze:

    > PS a jak chcesz mieć ładne wtyczki, to zawsze możesz wyciąć środek i dać
    > kostkę łączeniową ;)...

    W puszce natynkowej... ;)

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 5. Data: 2009-10-24 15:27:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PeJot" <P...@o...pl> wrote in message news:hbv5b6$qc2$1@inews.gazeta.pl...

    > W puszce natynkowej... ;)

    No to byłby odjazd dopiero... :-)

  • 6. Data: 2009-10-24 19:36:55
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Pszemol pisze:

    > Czy widzieliście gdzieś takie kabelki ale żeby były o wiele krótsze?
    > 50cm? A nawet 30cm?

    HP daje do drukarkoskanerów (seria PSC...) kable o długości ok. 80 cm,
    takie krótkie bo potem jest zasilacz zewnętrzny, a dopiero od niego
    prowadzi właściwy, długi kabel do drukarki.

    Ten krótki kabel jest oczywiście "product of china", a jego numer z
    naklejki to 8120-6262 3905
    --
    Olek

  • 7. Data: 2009-10-24 20:29:48
    Od: Tom <t...@o...pl>

> [...]
    > prowadzi właściwy, długi kabel do drukarki.
    >
    > Ten krótki kabel jest oczywiście "product of china", a jego numer z

    potwierdzam, inne drukarki tez moga miec podobnie krotkie kable, chyba
    wpadl mi gdzies nawet jakis krotszy niz 80.

  • 8. Data: 2009-10-24 22:03:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Olek" <o...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > prowadzi właściwy, długi kabel do drukarki.
    >
    > Ten krótki kabel jest oczywiście "product of china", a jego numer z

    Dzięki - tu znalazłem najtańszy: $10
    http://www.impactcomputers.com/8120-6262.html
    Tylko zdjęcie mają jakieś trefne, bo z wtyczką USA.

    Wciąż jednak nawet metr to nie to samo co 30cm.
    Ale nie załamuję się tylko szukam dalej... ;-)

  • 9. Data: 2009-10-26 06:52:36
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Kup czajnik bezprzewodowy za 20zł. Ja mam taki dyżurny z kabelkiem 30cm
    tyle, że kabelek jest biały.

    PC

  • 10. Data: 2009-10-26 16:48:14
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > Kup czajnik bezprzewodowy za 20zł. Ja mam taki dyżurny z kabelkiem 30cm
    > tyle, że kabelek jest biały.

    Autor chciał "zalewna" wtyczki...