  • 51. Data: 2014-09-01 12:06:34
    Temat: Re: Krótka opowieść, jak różnicówka ocaliła mieszkanie :)
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Ale plastikowa osłona musi posiadać zacisk PE! Akrylowa wanna też.

    I nie zapomnijmy uziemić klamek...

    > Zabij - nie pamiętam. 1.5m metra?

    2,25.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 52. Data: 2014-09-01 12:13:18
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Niedokładnie.

    Owszem, tu można dzielić włos na czworo: gdzie nam się zaczynają
    sumować prądy wektorowo. Ale w układzie z różnicówką trójfazową
    dokładnie: punkt rozdziału N masz przed różnicówką, więc płynie
    przez nią tylko ta wektorowa resztka.

    > O ile przepuszczasz N :) W układzie czysto trójfazowym N może być
    > niepotrzebne...

    Owszem, ale przez typową różnicówkę *nie wolno* nie przepuścić N.

    > Niewielki. Lokalizacja zajęła kilka minut.

    Najpierw musisz zlokalizować latarkę, nie wybijając przy tym zębów,
    bo nie wiadomo, kiedy różnicówka raczy wyskoczyć. :-) I to jest ten
    mankament.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 53. Data: 2014-09-01 12:16:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Piotr,

    Monday, September 1, 2014, 12:06:34 PM, you wrote:

    > I nie zapomnijmy uziemić klamek...

    Ale w tych drzwiach nie ma klamek! ;)

    > 2,25.

    Musiałbym podskoczyć...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 54. Data: 2014-09-01 12:18:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Piotr,

    Monday, September 1, 2014, 12:13:18 PM, you wrote:

    [...]

    > Najpierw musisz zlokalizować latarkę, nie wybijając przy tym zębów,
    > bo nie wiadomo, kiedy różnicówka raczy wyskoczyć. :-) I to jest ten
    > mankament.

    Nie muszę lokalizować - za często były awarie dostawcy, żeby nie
    pamiętać, gdzie jest latarka.

    Rezerwowa lampa już na stałe wisi w pokoju :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 55. Data: 2014-09-01 12:20:05
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Musiałbym podskoczyć...

    Stojąc w wannie, biorąc prysznic i podnosząc rękę do góry,
    by np. się dopłukać pod pachami? Masz metr wzrostu? ;->

    Pozdrawiam, Piotr

  • 56. Data: 2014-09-01 12:21:56
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Nie muszę lokalizować - za często były awarie dostawcy, żeby nie
    > pamiętać, gdzie jest latarka.

    A się Jarek dziwił, ze sobie robię podtrzymywanie bateryjne na
    niektórych obwodach oświetleniowych...

    Pozdrawiam, Piotr

  • 57. Data: 2014-09-01 12:27:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Piotr,

    Monday, September 1, 2014, 12:20:05 PM, you wrote:

    > Stojąc w wannie,

    Jestem za wysoki, żeby stanąć w wannie :P Ściana przeszkadza.

    > biorąc prysznic i podnosząc rękę do góry,

    Nie sięgam - mam brodzik praktycznie na poziomie podłogi... Specjalnie
    zmierzyłem - nie wspinając się na palce sięgam 2.15.

    > by np. się dopłukać pod pachami? Masz metr wzrostu? ;->

    Niewiele więcej - 170cm :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 58. Data: 2014-09-01 12:28:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Piotr,

    Monday, September 1, 2014, 12:21:56 PM, you wrote:

    > A się Jarek dziwił, ze sobie robię podtrzymywanie bateryjne na
    > niektórych obwodach oświetleniowych...

    Też bym zrobił ale obecna instalacja już mnie chyba przeżyje.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 59. Data: 2014-09-01 12:29:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Wyderski" napisał w wiadomości
    RoMan Mandziejewicz wrote:

    >A się Jarek dziwił, ze sobie robię podtrzymywanie bateryjne na
    >niektórych obwodach oświetleniowych...

    Widac jedni maja, a inni nie ... ale jak na zlosc od tamtego czasu to
    mi pare razy wylaczyli :-)

    J.

  • 60. Data: 2014-09-01 14:12:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.08.2014 11:25, J.F. pisze:
> [...]
    911&set=a.142578415814547.33491.100001871688701&type
    =1

    > A czlowiek to ma inna fizjologie ? :-)

    Trochę jakby większą, nie uważasz?

    Wdepnij noga na dorosłego człowieka - zirytuje się.

    Wdepnij nogą na dorosłą mysz - spłaszczy się i puści w szwach.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić