  • 11. Data: 2018-09-24 10:51:29
    Temat: Re: Kretyński problem z bramą Nice
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 24 września 2018 10:41:14 UTC+2 użytkownik EM napisał:
    > Jak się spojrzy w dokumentację np. RM84 na 24V, to roboczy zakres
    > napięcia: 16,8 - 61,2
    > Więc może nie trzeba cudować.

    Kurde masakra, czyli jemu zajedno czy ma 16mA czy 42mA?
    Nic się nie zjara? ;)

    Te moje co mam producent podaje 0,8-1,1 Un cewki...

    L.

  • 12. Data: 2018-09-24 11:51:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    napisał:

    >Kurde masakra, czyli jemu zajedno czy ma 16mA czy 42mA?
    >Nic się nie zjara? ;)

    Przekazniki dosc odporne sa.
    Przy 42mA sie nie zjara (przy 20C otoczenia :-)) a przy 16mA zadziala
    ... byc moze

    >Te moje co mam producent podaje 0,8-1,1 Un cewki...

    To moze byc jeszcze jedna sprawa - jak sie cewka podgrzeje, to jej
    opor wzrosnie, i z tego 1.1Un moze sie zrobic 1.0 In ...

    J.

  • 13. Data: 2018-09-24 14:12:49
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Jeszcze pytanie dodatkowe. Obniżam przetwornicą step-down
    napięcie około 36V żeby zasilić układ, który może dostać
    z zewnątrz 5-24V. Ile ustawić na wyjściu przetwornicy
    żeby to było mniej awaryjne? Mówię czysto teoretycznie,
    o ile to ma jakieś znaczenie, bo nawet jak coś padnie to
    jest to tanie i mało krytyczne ;)

    L.

  • 14. Data: 2018-09-24 17:08:11
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Podziel się linkiem ;)
    > Na razie sterowniki działają, ale jakby co...

    https://allegro.pl/elmes-stp-sterownik-do-bram-230v-
    x3-pilot-ch4ht-i6891158253.html

    Do tego wziąłem odbiornik elmesa uniwersalny (docelowo do sterowania
    oświetleniem choć może wykorzystam wyjście z osbiornika bramy). Piloty
    tanie, choć ten sam problem co z innymi na tym je..ym keeloq (czyli
    pilot innego producenta ni chu chu).