  • Data: 2015-04-02 07:04:50
    Temat: Re: Kretynizmy... (było DPF)
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .04.2015 o 22:50 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Jeśli mam być szczery to co napisałeś jeszcze bardziej przekonuje mnie
    > do trzymania się z daleka od automatów. Skoro producenci aut podają
    > błędne informacje odnośnie ich obsługi to ile rzeczy spieprzą ich
    > mechanicy w serwisie ?

    Producenci aut podają również bdb często błędne zalecenia co do wymiany
    oleju w silniku. W niektórych markach można to podobno robić już co
    30-50kkm chociaż ten sam silnik w poprzednim modelu miał zalecaną wymianę
    co 15-20kkm (zalecany olej oczywiście ten sam).
    Czy to cię odstrasza od używania silnika w aucie? :-)
    Robią tak ze względu na marketing: "u nas tańsza eksploatacja".
    Do przebiegu 200kkm taki silnik "tanio" serwisowany i tak pojeździ bez
    problemu. Tak samo jest z automatami. Bez zaglądania do nich spokojnie
    zrobią te 200-250kkm. Tyle wg. producenta wystarczy :-)
    W PL niestety większość aut zaczyna wtedy swoje drugie życie....

    Na siłę przedstawiasz argumenty na to jakie te automaty są do du...py,
    niepełnowartościowe a kierowcy całe życie jeżdżący tylko automatami to wg
    Ciebie niemoty.
    Wczoraj byłem świadkiem jak znajoma (65l+) jeżdżąca od 30 lat tylko
    automatem wsiadła do nowego suwa z "manualem". Nie było jednak żadnych
    fajerwerków - wsiadła i spokojnie pojechała.

    TG