-
X-Received: by 10.50.56.17 with SMTP id w17mr150680igp.1.1427892827112; Wed, 01 Apr
2015 05:53:47 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.50.56.17 with SMTP id w17mr150680igp.1.1427892827112; Wed, 01 Apr
2015 05:53:47 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
rldhosting.com!peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.
highwinds-media.com!z60no95748qgd.0!news-out.google.com!q14ni5083ign.0!nntp.goo
gle.com!l13no266037iga.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com
!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 1 Apr 2015 05:53:46 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <mfe5k3$3u0$1@usenet.news.interia.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=1.121.137.17;
posting-account=GzlsrgoAAADhf_fDTarmkI6gkGNw9skn
NNTP-Posting-Host: 1.121.137.17
References: <a...@n...neostrada.pl>
<ff7je0p2gnvx$.1a05rmelz5npp$.dlg@40tude.net>
<a...@n...neostrada.pl>
<3...@g...com>
<a...@n...neostrada.pl>
<5...@g...com>
<a...@n...neostrada.pl>
<5...@g...com>
<a...@n...neostrada.pl>
<55193a9a$0$8381$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
<mfbs0c$fpl$1@node1.news.atman.pl> <1h2h9uz5ok1so$.dlg@rower.power.pl>
<mfdua1$jqi$3@node1.news.atman.pl> <mfe5k3$3u0$1@usenet.news.interia.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <3...@g...com>
Subject: Re: Kretynizmy... (było DPF)
From: Iguan_007 <i...@g...com>
Injection-Date: Wed, 01 Apr 2015 12:53:47 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 4180
X-Received-Body-CRC: 2464164472
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2558955
[ ukryj nagłówki ]On Tuesday, March 31, 2015 at 10:57:40 PM UTC+10, Adam wrote:
> W dniu 2015-03-31 o 12:52, RadoslawF pisze:
> > Automat w terenie ? nie żartuj.
>
> Jakiś argument?
>
> Potrafisz jadąc w piachu pod górkę zmienić tak szybko bieg, aby auto nie
> stanęło?
Oczywiscie. Zgadzam sie, ze to latwiejsze w automacie, ale tez niespecjalnie trudne w
manualu. W manualu masz tez szanse dobrac sobie bieg przed gorka.
> Potrafisz szybciej od automatu "kołysać" auto przód-tył?
Mysle, ze potrafie. W manualu dodajesz w wyczuciem gazu, uzywasz sprzegla. Przy tym
idealnie czujesz czy zrywasz juz przyczepnosc czy nie. Wahlujac automatem nie dosc,
ze zabijasz skrzynie (linki ponizej) to tak naprawde ani nie czujesz przyczepnosci
(bo to automat poda taki moment na kola jak mu sie podoba, nie Ty przez sprzeglo) ani
nie wykorzystasz staczania sie do tylu/przodu (bo caly czas masz podpiety naped).
https://car-maintenance.knoji.com/what-not-to-do-wit
h-an-automatic-transmission/
http://www.mistertransmission.com/best-ways-to-destr
oy-your-transmission
http://www.samarins.com/maintenance/transmain.html
> Potrafisz w trudnym terenie jechać w 2 lub 3 auta na sztywnym holu?
> A rock-crawling? Dasz rady jechać z pół godziny przynajmniej, aby nie
> upalić sprzęgła? > A góry w Rumunii przejedziesz, aby nie upalić sprzęgła?
> Pamiętaj, że automat w terenówkach nigdy nie rozpina napędu przy zmianie
> biegu na wyższy - zawsze masz napęd na koła.
Bawilem sie troche w wycieczki terenowe i w "mojej" grupie wiekszosc samochodow miala
automatyczne skrzynie (taka specyfika tutejszego rynku). O ile pomagaja one w
pokonywaniu dlugich, bardzo grzaskich tras, o tyle maja tez powazne wady. Chocby to
wspomniane wykopanie sie z dziury albo slabe hamowanie silnikiem. Chyba tez sa jednak
duzo bardziej awaryjne, co wychodzi przy mocniejszym uzytkowaniu. Moze to przypadek
ale do tej pory doswiadczylismy 3 awarii skrzyn (w roznych pojazdach), zawsze
automatycznych. Najbardziej spektakularna zakonczyla sie zapaleniem pojazdu :)
Akurat w ciezkm dla skrzyni terenie (np. kopnym piachu) automaty zwyczajnie sie
przegrzewaja.
Pozdrawiam,
Iguan
--
Iguan007
https://picasaweb.google.com/iguan007
Następne wpisy z tego wątku
- 01.04.15 15:31 J.F.
- 01.04.15 15:31 masti
- 01.04.15 15:53 RoMan Mandziejewicz
- 01.04.15 15:55 RoMan Mandziejewicz
- 01.04.15 16:04 dddddddd
- 01.04.15 16:07 masti
- 01.04.15 16:10 Jacek Maciejewski
- 01.04.15 16:17 masti
- 01.04.15 16:39 Axel
- 01.04.15 16:51 Shrek
- 01.04.15 16:58 masti
- 01.04.15 17:38 Budzik
- 01.04.15 17:38 Budzik
- 01.04.15 17:38 Budzik
- 01.04.15 17:38 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=