-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <a...@n...neostrada.pl>
<1dafnxkqtnofw.1ifyhzrikvlyw$.dlg@40tude.net>
<a...@n...neostrada.pl>
<551870cf$0$15672$65785112@news.neostrada.pl>
<o...@4...com>
<5518ef4b$0$8379$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@4...com>
<mfc69t$1ms$1@usenet.news.interia.pl>
<5519cd89$0$8378$65785112@news.neostrada.pl>
<mfdt0r$ia6$1@usenet.news.interia.pl> <mfed9h$5rf$1@node1.news.atman.pl>
<mfeueh$ocu$1@usenet.news.interia.pl> <mff26i$tfh$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <mff26i$tfh$1@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: Kretynizmy... (by?o DPF)
Date: Tue, 31 Mar 2015 23:44:35 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 31
Message-ID: <551b1554$0$15669$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.7.227.51
X-Trace: 1427838292 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15669 83.7.227.51:60905
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2558906
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
>> Teraz są silniki krótkoskokowe lub wręcz podkwadratowe, o stromej
>> charakterystyce momentu obrotowego - więc wymagają większej ilości
>> biegów. Już od lat 70-tych są klasyczne "automaty" z 4 i więcej
>> biegami.
>Ale 3 biegowe nadal dominują?
No nie, to juz prehistoria
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_ZF_transmission
s
Powariowali z ta iloscia biegow :-)
Ale ... to europejski producent, w USA moze inaczej wygladac :-)
Amerykanski moze miec 4 biegi
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_AXOD_transmission
>Bo kilkuletni Dodge Caravan kuzyna właśnie tyle ma OIDP.
Nie wyciagaj wnioskow z 1,2,3 na dzwigni.
http://en.wikipedia.org/wiki/TorqueFlite
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Chrysler_transm
issions
http://en.wikipedia.org/wiki/Dodge_Caravan
3, 4, 6 w zaleznosci od modelu
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.04.15 00:33 m
- 01.04.15 04:07 RadoslawF
- 01.04.15 04:08 RadoslawF
- 01.04.15 04:14 RadoslawF
- 01.04.15 09:25 Marcin N
- 01.04.15 10:14 RadoslawF
- 01.04.15 10:17 RadoslawF
- 01.04.15 10:22 Hinek
- 01.04.15 10:44 RoMan Mandziejewicz
- 01.04.15 11:36 masti
- 01.04.15 11:57 p...@g...com
- 01.04.15 12:33 dddddddd
- 01.04.15 12:33 masti
- 01.04.15 12:34 Hinek
- 01.04.15 12:59 dddddddd
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Moduł BT BLE 5.0
- 2024-12-30 Łódź => Application Security Engineer <=
- 2024-12-30 Lublin => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-30 Nowy Outlander PHEV w PL
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S