eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKretynizmy... (było DPF)Re: Kretynizmy... (by?o DPF)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <1dafnxkqtnofw.1ifyhzrikvlyw$.dlg@40tude.net>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <551870cf$0$15672$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@4...com>
    <5518ef4b$0$8379$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@4...com>
    <mfc69t$1ms$1@usenet.news.interia.pl>
    <5519cd89$0$8378$65785112@news.neostrada.pl>
    <mfdt0r$ia6$1@usenet.news.interia.pl> <mfed9h$5rf$1@node1.news.atman.pl>
    <mfeueh$ocu$1@usenet.news.interia.pl> <mff26i$tfh$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <mff26i$tfh$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Kretynizmy... (by?o DPF)
    Date: Tue, 31 Mar 2015 23:44:35 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 31
    Message-ID: <551b1554$0$15669$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.7.227.51
    X-Trace: 1427838292 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15669 83.7.227.51:60905
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2558906
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    >> Teraz są silniki krótkoskokowe lub wręcz podkwadratowe, o stromej
    >> charakterystyce momentu obrotowego - więc wymagają większej ilości
    >> biegów. Już od lat 70-tych są klasyczne "automaty" z 4 i więcej
    >> biegami.

    >Ale 3 biegowe nadal dominują?

    No nie, to juz prehistoria
    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_ZF_transmission
    s

    Powariowali z ta iloscia biegow :-)

    Ale ... to europejski producent, w USA moze inaczej wygladac :-)

    Amerykanski moze miec 4 biegi
    http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_AXOD_transmission

    >Bo kilkuletni Dodge Caravan kuzyna właśnie tyle ma OIDP.

    Nie wyciagaj wnioskow z 1,2,3 na dzwigni.

    http://en.wikipedia.org/wiki/TorqueFlite
    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Chrysler_transm
    issions
    http://en.wikipedia.org/wiki/Dodge_Caravan

    3, 4, 6 w zaleznosci od modelu

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: