  • Data: 2011-03-06 20:12:12
    Temat: Re: Kręcenie liczników itp
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "solo" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:il0p9b$6qf$1@speranza.aioe.org...
    > Czytając różne posty odnośnie prośby obejrzenia moto na allegro gdy
    > pojawia się sprzęt kilkuletni z przebiegiem kilkunastu tys zaraz pod
    > spodem padają głosy, że przebieg kręcony, żeby na to uwagi nie zwracać bo
    > w motocykl 7-8 letnim na pewno ma nakręcone kilkadziesiąt tys.
    > Wiem, że na allegro samochody z przebiegiem powyżej 200 tys się nie
    > sprzedają, a motocykle ile lat by nie miały zawsze mają nie więcej niż
    > kilkanaście tys przebiegu.
    > Tyle, że patrząc na to z drugiej strony, od kilku ładnych lat przebiegi
> [...]

    Jak będziesz sprzedawał to dawaj cynk. Taniej by Cię wyszło wypożyczanie
    motura od kumpla za falche. Szkoda inwestować kilkadziesiąt tys zl w moto.
    Jak się jeździ raz w tygodniu po bułki do sklepu, to nawiniesz więcej niż
    opisywane przez Ciebie przebiegi. Po prostu masz za dużo pieniędzy. Twoją
    przygodę z motocyklizmem można nazwać jako baaardzo przelotną:-) Ale są
    ludzie, którzy lubią mieć. Znam faceta któy ma w domu nową wueskę - nigdy
    nie jeżdżoną, stoi w kuchni już 20 albo 30 lat. Po prostu lubi mieć. Może
    postaw fazerka w kuchni. Spodoba Ci się:-)

    --
    Grzybol