-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: AZ <a...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kreatywna naprawa uszkodzonej nawierzchni
Date: Mon, 19 Dec 2011 14:04:23 +0000 (UTC)
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 26
Message-ID: <jcng97$hbc$6@node2.news.atman.pl>
References: <jcn1le$2u6$3@node2.news.atman.pl> <jcn2ns$noi$1@inews.gazeta.pl>
<jcn32c$2u6$5@node2.news.atman.pl> <jcn3kv$qp7$1@inews.gazeta.pl>
<jcn3um$2u6$6@node2.news.atman.pl> <jcn5j1$38a$1@inews.gazeta.pl>
<jcn63k$2u6$7@node2.news.atman.pl> <jcn77v$8bo$1@inews.gazeta.pl>
<jcn7l4$2u6$8@node2.news.atman.pl> <jcn7rs$aau$1@inews.gazeta.pl>
<jcn88m$2u6$10@node2.news.atman.pl> <jcncl7$p8m$1@inews.gazeta.pl>
<jcndn8$hbc$3@node2.news.atman.pl> <jcng2j$67c$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 85-222-103-164.home.aster.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1324303463 17772 85.222.103.164 (19 Dec 2011 14:04:23
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 19 Dec 2011 14:04:23 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2421259
[ ukryj nagłówki ]On 2011-12-19, Kuba (aka cita) <y...@w...pl> wrote:
>
> nie przecze, ze wie
> Ja pisze o Twoich "kilku klepnięciach łopatą", bo najpierw piszesz o
> osuszaniu dmuchawami, później smołowaniu, potem o zagęszczarce, a na końcu o
> klepaniu łopatą.
> Weź sie zdecyduj.
>
Jakbys mial troche wyobrazni i widzial jak wyglada ta masa to moze bys
zajarzyl co moze pomoc przyklepanie z wierzchu tego lopata.
http://www.cda.pl/video/12176d0/Zalepianie-dziur-po-
Polsku-asfalt-na-zimno
Nie powiesz, ze ci tutaj nie zrobili tego lepiej niz tamten? A teraz
zagadka specjalnie dla Ciebie - po co oni sypia na to piach?
>
> ps. zapytaj kolege, czy w tym konkretnym przypadku klepanie łopatą wniesie
> coś do tego tymczasowego łatania i czy samochody nie zrobią tego lepiej, bo
> skoro i tak nie ma zagęszczarki to i tak wiele już nie osiągniesz ręcznie.
>
To Ty napisz koledze niech wsypia w dziure, lekko rozgarna i jada dalej,
recznie nic nie osiagna...
--
Artur
ZZR 1200
Następne wpisy z tego wątku
- 19.12.11 21:38 J.F.
- 19.12.11 22:37 Marek Dyjor
- 21.12.11 09:11 PesTYcyD
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=