  • Data: 2011-12-19 14:04:26
    Temat: Re: Kreatywna naprawa uszkodzonej nawierzchni
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PesTYcyD" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4eef26b8$0$1201$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie mogą ustawiać znaków jeżeli nie ma projektu tymczasowej organizacji
    > ruchu to raz. A dwa nikt nie będzie biegał ze znakami do takiej roboty.
    > Nawet jeżeli się tobie to nie podoba. Za małe prace więcej czasu zajmie
    > rozstawianie znaków niż sama praca. Pachołki są zgodne z przepisami i to
    > wystarcza.

    nie nie o tym mówilem...

    Chodzi mi o to, ze lepiej załatać w ten sposob dziure do czasu prawidłowej
    naprawy, niż wstawić w dziure pachołek bez żadnego innego oznakowania i
    pojechać w pizdu, wracając dopiero na wiosne.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł