  • 11. Data: 2010-04-14 15:22:25
    Temat: Re: Krakow - weekend - propozycja
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 14 Kwi, 16:23, "Blondyn " <b...@g...pl> wrote:

    > Mika to wcale nie tlum jest, ale nie wiedzialem ze chrapie;-)
    Blondyn wybacz ale ja Tobie publicznie nie wypominam ze samych Was tam
    zostawilam, po za tym ja byłam w towarzystwie i nie chrapie, wiec moze
    Wam sie chlopaki w miedzy czasie przysnelo a jak zwykle czepiacie sie
    mnie ;P

    Co do krakowskich rond moge potwierdzic ze daje sie je spokojnie
    przejchac na wprost :-)

    pozdarwiam
    Mika
    z potforka

  • 12. Data: 2010-04-14 15:46:36
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Mika pisze:
    > po za tym ja byłam w towarzystwie i nie chrapie

    Po pierwsze to juz byl tlum, a z chrapaniem to jak z rondem na wprost -
    nikt nie widzial wiec nikt nie ma prawa potwierdzic.

    KJ

  • 13. Data: 2010-04-14 15:52:29
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 14 Kwi, 17:46, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Po pierwsze to juz byl tlum, a z chrapaniem to jak z rondem na wprost -
    >    nikt nie widzial wiec nikt nie ma prawa potwierdzic.

    Ty ale to nie zemna ta polemika, Blondyn sie doczepil ;P
    Mnie tam wogole nie bylo, ja mialam przygotowane lozko u Amila tylko
    zapomnial podac adresu :-)

    pozdro
    Mika

  • 14. Data: 2010-04-14 15:55:15
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 14 Kwi, 16:59, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Dwie osoby to towarzystwo, trzy to juz tłum.
    >
    > a chrapac to pewnie ja chrapalem.
    ps. popsuliscie Amilowi watek i jak sie teraz chlopak odnajdzie?
    Ja oczywiscie bardzo chetnie bym przyjechala na rzeczona parade,
    zwlaszcza spotkac Bladyna i odebrac od niego moje precjozum ale
    niestety nie moge :(

    pozdrawiam
    Mika

  • 15. Data: 2010-04-14 17:44:50
    Od: tango <t...@w...rzeszuf.pl>

    Mika napisał:

> [...]
    > Ja oczywiscie bardzo chetnie bym przyjechala na rzeczona parade,
    > zwlaszcza spotkac Bladyna i odebrac od niego moje precjozum ale

    Kiedys to kazda Pani swoje precjozum miala przy sobie i nie
    rozstawala sie z nim ani na chwile, pielegnujac je co rusz to... :)
    A teraz to nie wiem, cos sie chyba zmienilo ?

    --
    tango
    Zx9R

  • 16. Data: 2010-04-14 18:24:51
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    On 2010-04-14 12:23, Kamil Nowak 'Amil' wrote:
    > W zwiazku z zaistniala sytuacja jest propozycja

    yebnij sie w lep

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 17. Data: 2010-04-14 20:17:02
    Od: Jurgen <J...@n...pl>

    prosze nie robic z Wawelu piwnicy na ziemniaki

    --
    pozdrawiam
    Jurek

  • 18. Data: 2010-04-14 21:25:50
    Od: marusc <c...@g...pl>

    W dniu 2010-04-14 22:17, Jurgen pisze:
    > prosze nie robic z Wawelu piwnicy na ziemniaki

    ROTFL

    --
    Marek
    F650 Funduro

  • 19. Data: 2010-04-15 06:11:48
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:
    > W zwiazku z zaistniala sytuacja jest propozycja [...]

    Gdybys Losiu jeden nie wylaczal aparatu fonicznego, tobys sie
    dowiedzial, ze i dla ciebie miejsce noclegowe na czas uroczystosci jest
    przygotowane. :P

    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

  • 20. Data: 2010-04-15 07:44:54
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

> [...]
    > mnie ;P
    >
    > Co do krakowskich rond moge potwierdzic ze daje sie je spokojnie

    Mogilskiego bym nie polecał na wprost :) no i bardzo watpię czy będzie
    możliwa jakakolwiek jazda po Krakowie podczas uroczystości

    --
    pozdrawiam
    a krakowa mmaurycy