  • Data: 2010-04-14 15:22:25
    Temat: Re: Krakow - weekend - propozycja
    Od: Mika <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Kwi, 16:23, "Blondyn " <b...@g...pl> wrote:

    > Mika to wcale nie tlum jest, ale nie wiedzialem ze chrapie;-)
    Blondyn wybacz ale ja Tobie publicznie nie wypominam ze samych Was tam
    zostawilam, po za tym ja byłam w towarzystwie i nie chrapie, wiec moze
    Wam sie chlopaki w miedzy czasie przysnelo a jak zwykle czepiacie sie
    mnie ;P

    Co do krakowskich rond moge potwierdzic ze daje sie je spokojnie
    przejchac na wprost :-)

    pozdarwiam
    Mika
    z potforka