-
91. Data: 2019-04-12 23:55:35
Temat: Re: Krakow bez diesli?
Od: z <...@...pl>
Dobra.
Powymądrzałeś się
A jakie masz zadanie o zakazie diesli?
Takie jak o prohibicji? ;-)
z
-
92. Data: 2019-04-12 23:59:57
Temat: Re: Krakow bez diesli?
Od: z <...@...pl>
W dniu 2019-04-12 o 21:20, RadoslawF pisze:
> To nie jest prawda. Szkodliwy i wywołujący cukrzycę jest cukier
> spożywany w nadmiarze.
A że człowiek jest istotą ułomną a cukier działa jak narkotyk to zawsze
jest spożywany w nadmiarze ;-)
z
-
93. Data: 2019-04-13 00:01:38
Temat: Re: Krakow bez diesli?
Od: kk <k...@o...pl.invalid>
On 2019-04-12 11:36, Mateusz Viste wrote:
> On Thu, 11 Apr 2019 17:50:47 +0200, Shrek wrote:
>> Nawet lepkich rąk nie trzeba - jak w powiecie jedna stacja z czterech by
>> nie podbijała to za chwilę byłyby trzy.
>>
>> Dlatego proponuję, żeby co 20 "zatrzymańca" kontrolować za państwowe.
>> Wtedy raczej żaden diagnosta się nie podłoży, jak fanatyka od "dizel
>> musi dymić" mu z drogi wyślą na badanie.
>
> W takiej Francji stacje są zautomatyzowane. Tzn. ludek oczywiście tam
> jest, do obsługi maszyn, ale wszelkie pomiary idą bezpośrednio w komputer
> i (tak mi powiedziano) ludek nie ma opcji żeby np. przymknąć oko na CO2,
> NOx czy słabe hamulce. W komputer idzie też dump z OBD2, więc jakikolwiek
> błąd ECU także wygeneruje negatywny przegląd (na szczęście ja nie mam OBD2
> w samochodzie).
OBD2 ... to można zasymulować cokolwiek
-
94. Data: 2019-04-13 00:16:44
Temat: Re: Krakow bez diesli?
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
W dniu 2019-04-12 o 23:55, z pisze:
> Dobra.
> Powymądrzałeś się
> A jakie masz zadanie o zakazie diesli?
> Takie jak o prohibicji? ;-)
Tak.
Pozdrawiam
-
95. Data: 2019-04-13 00:19:45
Temat: Re: Krakow bez diesli?
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
W dniu 2019-04-12 o 23:59, z pisze:
>> To nie jest prawda. Szkodliwy i wywołujący cukrzycę jest cukier
>> spożywany w nadmiarze.
>
> A że człowiek jest istotą ułomną a cukier działa jak narkotyk to zawsze
> jest spożywany w nadmiarze ;-)
Nie zawsze.
Dotyczy to raczej takich "szczuplaczków" osiągających przed trzydziestką
sto dwadzieścia kilo. Ale oni poza jedzeniem i piciem cukru zwyczajnie
żrą wszystko co mają w zasięgu ręki. Sam cukier nie jest tu winowajcą.
Pozdrawiam
-
96. Data: 2019-04-13 06:59:55
Temat: Re: Krakow bez diesli?
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik j...@i...pl ...
>>A jakie ma? Jakim samochodem realizowałbys dostawy w obrebie miasta?
>
> Rowerem Cargo.
>
:)
> W Polsce można zamówić Carftera elektrycznego. Cena, z tego co się
> dowiedziałem na targach, zaczyna się od 300 tys. PLN. Netto. Już widze
> jak taka pierkarnia Grzybli, co ma flotę ponad 100 aut, kupuje tego
> Craftera. Chleby musiałby być w cenie złota.
>
300tysiecy, niezle... 3 x drozej.
Jaki to ma zasieg?
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie
ma nieprzerwanie wzrastać." Alfred Hitchcock
-
97. Data: 2019-04-13 10:28:57
Temat: Re: Krakow bez diesli?
Od: j...@i...pl
On 13 Apr 2019 04:59:55 GMT, Budzik
<b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
>Jaki to ma zasieg?
Teoretycznie 170 km. I ograniczenie prędkości do 90 km/h.
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t
-
98. Data: 2019-04-13 10:35:24
Temat: Re: Krakow bez diesli?
Od: j...@i...pl
On Sat, 13 Apr 2019 10:28:57 +0200, j...@i...pl wrote:
>On 13 Apr 2019 04:59:55 GMT, Budzik
><b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
>
>>Jaki to ma zasieg?
>
>Teoretycznie 170 km. I ograniczenie prędkości do 90 km/h.
"ym, co może przeszkadzać w e-Crafterze, jest jego zasięg - 173 km,
który przy włączonej klimatyzacji spada do 140 km. Volkswagen na
podstawie przeprowadzonych badań podał, że maksymalny dzienny dystans
pokonany przez kurierów wynosi od 70 do 100 km."
https://www.motofakty.pl/artykul/volkswagen-e-crafte
r-pierwsza-jazda-elektrycznym-dostawczakiem.html
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t
-
99. Data: 2019-04-13 13:59:55
Temat: Re: Krakow bez diesli?
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik j...@i...pl ...
>>>Jaki to ma zasieg?
>>
>>Teoretycznie 170 km. I ograniczenie prędkości do 90 km/h.
>
> "ym, co może przeszkadzać w e-Crafterze, jest jego zasięg - 173 km,
> który przy włączonej klimatyzacji spada do 140 km. Volkswagen na
> podstawie przeprowadzonych badań podał, że maksymalny dzienny
> dystans pokonany przez kurierów wynosi od 70 do 100 km."
>
> https://www.motofakty.pl/artykul/volkswagen-e-crafte
r-pierwsza-jazda-
> elektrycznym-dostawczakiem.html
>
Być moze w jakiejs niewielkiej czesci zastosowań się nada ale ogolnie ten
zasieg to za mało.
No i ta cena...
Na czyms sie zyskuje? Koszt przejechanych km? Ładowanie w domu z gniazdka
pewnie tez nie chwodzi w rachube bo za długo?
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"
H. Jackson Brown, Jr.
-
100. Data: 2019-04-13 15:04:08
Temat: Re: Krakow bez diesli?
Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
W siedemdziesiat do stu kilometrow dziennie mozesz spokojnie wierzyc w przypadku
panstw zachodnich. Najprawdopodobniej zmuszanie ludzi do zbednej zmiany dobrych
samochodow na gorsze ale drozsze to realizowanie wspolczesnej polityki fiskalnej
panstw. Demoludy przejechaly sie na nawisie inflacyjnym. Bylo na rynku wiecej
pieniedzy niz towarow. Podatkami trudno zabrac ludziom pieniadze bo sa niezadowoleni.
To przez kilka lat urabiali ludzi ekologia a teraz czesc zmuszaja do zakupu rzeczy
bardzo drogich. Dwa trzy razy drozszych niz te co byly do tej pory, mialy taka sama
uzytecznosc i mogly jeszcze sluzyc wiele lat. Padaly w temacie liczby. Wychodzi ze
samochody na biezaco generuja niewiele zanieczyszczen. Ale jak miasta nie sa
systematycznie "odkurzane" to jak w lotto nastepuje kumulacja. Jesli w jakims
panstwie jest przede wszystkim transport "detaliczny" oparty na prywatnych srodkach
transportu to trzykrotne podniesienie ich ceny powoduje trzy razy wyzsze wplywy
zwiazane z zakupem srodkow transportu do budzetu i zablowowanie przez splaty kredytow
przelozone na ceny transportu towarow nawisu inflacyjnego. Gorka z zysku
przedsiebiorcy trafia do banku ktory kupuje obligacje rzadowe. Nie sila a sztuka
frajerow w dupe tluka.