-
X-Received: by 2002:a25:81d0:: with SMTP id n16mr13828562ybm.69.1554838578614; Tue,
09 Apr 2019 12:36:18 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a25:81d0:: with SMTP id n16mr13828562ybm.69.1554838578614; Tue,
09 Apr 2019 12:36:18 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!4.us.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net
!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.g
iganews.com!nntp.giganews.com!t9no38565qtn.0!news-out.google.com!i54ni5721qte.0
!nntp.google.com!t9no38554qtn.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegro
ups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Tue, 9 Apr 2019 12:36:18 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <q8ipif$cal$1@node2.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com;
posting-host=2001:16b8:6824:a00:f84a:1eb4:ca6:38d2;
posting-account=QTMqaQoAAAC2G5Sd_YAGYbGIFObIf3cF
NNTP-Posting-Host: 2001:16b8:6824:a00:f84a:1eb4:ca6:38d2
References: <3...@g...com>
<sfakrmm61dav$.dlg@myjk.org>
<7...@g...com>
<1...@m...org> <p...@4...com>
<q8hro4$lve$1@node1.news.atman.pl>
<b...@4...com>
<q8ipif$cal$1@node2.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <3...@g...com>
Subject: Re: Krakow bez diesli?
From: p...@g...com
Injection-Date: Tue, 09 Apr 2019 19:36:19 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 9
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2654174
[ ukryj nagłówki ]Komisja ma dowody na to, że niemieccy producenci w latach 2006-2014 koordynowali
swoje działania, by ograniczać zużycie wykorzystywanego w katalizatorach SCR dodatku
do paliw AdBlue, zmniejszając tym samym ich skuteczność. W latach 2009-2014 koncerny
BMW, Daimler i VW miały uzgadniać starania, by uniknąć lub przynajmniej opóźnić
wdrożenie filtrów OPF w samochodach z układem bezpośredniego wtrysku paliwa.
Dowody to za mało jeśli chodzi o niemieckie koncerny ;-) tylko w USA dostali po
łapach a w EU nadal wszystko po staremu.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.04.19 23:59 kk
- 10.04.19 00:28 Zenek Kapelinder
- 10.04.19 00:36 kk
- 10.04.19 00:43 LordBluzg(R)
- 10.04.19 01:29 Zenek Kapelinder
- 10.04.19 01:36 Zenek Kapelinder
- 10.04.19 01:49 LordBluzg(R)
- 10.04.19 06:21 Shrek
- 10.04.19 06:32 Shrek
- 10.04.19 07:30 p...@g...com
- 10.04.19 08:26 kk
- 10.04.19 08:55 viktorius
- 10.04.19 08:59 WS
- 10.04.19 09:39 Myjk
- 10.04.19 11:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=