eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKrakow -> Legnica , ktoredy najskuteczniej z oszczednoscia ?Re: Krakow -> Legnica , ktoredy najskuteczniej z oszczednoscia ?
  • Data: 2013-08-10 16:46:23
    Temat: Re: Krakow -> Legnica , ktoredy najskuteczniej z oszczednoscia ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 10 Aug 2013 16:18:54 +0200, ddddddd napisał(a):
    > ogólnie jak lecę do Opola z Wrocławia (czyli omija mnie problem omijania
    > samego Wrocławia, bo autor musiałby to zrobić jak by chciał tak lecieć)
    > i mi się nie spieszy to lecę DK94 - odległość praktycznie ta sama,
    > nastawiasz się tylko na "niewyprzedzanie" i lecisz. A jak mi się spieszy
    > to tylko A4 - ale tamtędy wychodzi mi pewnie 2x drożej (koszt
    > autostrady+nadmierne spalanie :) ale też 2 albo 3x krócej

    Jak sie nastawiasz na "niewyprzedzanie" to moze i 2x krocej.
    Z Brzegu do Wroclawia poza szczytem potrafi byc 5 minut dluzej,
    za to 25 km dalej i tez mam watpliwosci. A raczej nie mam - nie oplaca
    sie autostrada (przynajmniej dopoki sie z radarem nie spotkamy :-)

    Ale tu trasa do Legnicy. Nie ma tracenia na dojazd do autostrady.
    Wreczk kolega chce nadlozyc kilometrow, stracic z godzine, aby
    sumarycznie pare zl oszczedzic. A przeciez i po autostradzie moze
    pojechac oszczednie.

    J.