  • Data: 2008-06-24 16:25:26
    Temat: Re: Krajowa Izba Komunikacji Ethernetowej
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24.06.2008 futszaK <f...@g...com> napisał/a:

    > "u nas" czyli gdzie ? Ja wiem że w miastach jest megawybór, ale Polska
    > to nie tylko duże miasta
    no cóż - ja się w Poznaniu obracam :)

    > a co przeszkadza mając siec na FastEthernecie dać sensowne pakiety ?
    niekiedy dosył do tego FE ;)

    > dosył radiem ? sorki, ale w ciągu ostatniego roku ceny gratów spadły w
    > nieprzyzwoity sposób, za te same pieniądze można kupić sprzet
    > pozwalający przewalić 3 razy tyle ruchu
    cóż.. tylko że małe radiolinie są już ciut mało rozwojowe (bo na jak
    długo starczy takie marne 64-80mbit? ;), a z koleji większe radiolinie to
    niestety tylko duże sieci stać (ukłon dla TS :) - a i tak w którymś
    momencie się one skończą...

    > sieci mają to do siebie, że trzeba w nie inwestować, kto nie inwestuje
    > ten ginie. ja u siebie w tym momencie na wioski gdzie mam 10 klientów
    > robie dosył po którym da się te 30 megabitów posłać bo czemu nie robić
    > skoro sprzęt jest tak tani ?
    cóż.. wioski to ciut inna bajka... tam 30mbit radia to nawet na 5ghz
    pójdzie ;)

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    Linux && Unix && Network administrator