  • 1. Data: 2007-12-17 10:17:08
    Temat: Kradzież kabla tpsa
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Witam

    Czy wie ktoś co się dzieje na Gaju we Wrocławiu? 4 raz w ciągu ostatnich 6
    tygodni ukradli tepsie kabel. Po takiej "awarii" jest kilkanaście godzin
    przerwy w działaniu dsla zanim to wszystko pokleją.
    Mam na serwerze informację o której przestaje działać internet i zawsze jest
    to w okolicach godziny 2 w nocy...

    Wiecie może jak reklamować takie "awarie" ? Naprawa trwa zwykle mniej niż
    24h (od momentu zgłoszenia - zgłaszam zwykle rano a pod wieczór już działa)
    więc chyba nie ma podstaw do reklamacji. Ale z drugiej strony ilość tych
    awarii zaczyna być masakryczna...
    A moze to tylko ściema z tą kradzieżą kabla . Bo mi sięw głowie nie mieści
    że co 2 tyg kradną im kabel... Dzisiaj znowu nie działa a poprzednio chyba w
    tamtym tygodniu.

    :(

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 2. Data: 2007-12-17 10:20:59
    Temat: Re: Kradzież kabla tpsa
    Od: "cze, skont stukash ?" <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>

    gg pisze:
> [...]
    > przerwy w działaniu dsla zanim to wszystko pokleją.
    > Mam na serwerze informację o której przestaje działać internet i zawsze jest

    OT, ale jakis rok temu to samo dzialo sie w gdyni (glownie w jednej
    dzielnicy), ekipe zlapali i sie uspokoilo. moze to ci sami, tylko
    zmienili rejon. nie zdziwilbym sie rowniez, gdyby to robil podwykonawca ;]

  • 3. Data: 2007-12-17 15:28:11
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "gg" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > co 2 tyg kradną im kabel... Dzisiaj znowu nie działa a poprzednio chyba w

    Spoko w koncu ich zlapia, problem w tym ze ostatnio wyciagniecie
    z 200m kabla w srodku miasta zajmuje im max 5 minut jak maja busa
    i dobra wyciagarke :)

    W walbrzychu swego czasu w srodku miasta chyba z 4 razy ukradli za nim
    ich zlapali.

  • 4. Data: 2007-12-17 20:22:34
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > A moze to tylko ściema z tą kradzieżą kabla . Bo mi sięw głowie nie mieści
    > że co 2 tyg kradną im kabel... Dzisiaj znowu nie działa a poprzednio chyba
    > w tamtym tygodniu.

    Moze sie zdziwisz, ale sa miasta w Polsce gdzie co tydzien kradna te same
    kable i wcale to nie jest zadupie.

    Niestety - problem jest ogolnopolski. Dopoki nie zrobia porzadku ze skupami
    zlomu - dopoty bedzie tak jak jest obecnie. Kradna na potege.

  • 5. Data: 2007-12-18 16:14:22
    Od: ecco <e...@g...com>

    To ile taki kabel stoi, ze takie wziecie ma? :)

  • 6. Data: 2007-12-18 18:25:19
    Od: "cze, skont stukash ?" <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>

    ecco pisze:
    > To ile taki kabel stoi, ze takie wziecie ma? :)

    11pln/kg

  • 7. Data: 2007-12-21 13:34:05
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    cze, skont stukash ? <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady> wrote:

    > 11pln/kg
    To z kilometra ile wychodzi? ;)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 8. Data: 2007-12-21 13:39:48
    Od: wer <b...@n...pl>

    Krzysztof Oledzki pisze:
    > To z kilometra ile wychodzi? ;)

    Dwa Herculesy i ogórek kiszony na zagryche.

    wer

  • 9. Data: 2007-12-21 13:47:49
    Od: "cze, skont stukash ?" <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>

    Krzysztof Oledzki pisze:
    > To z kilometra ile wychodzi? ;)

    tak sie sklada ze mam w spadku wielki beben 50 parowego i chcialem siue
    pozbyc. znajomy ktory prowadzi skup powiedzial, ze teraz jest po
    11pln/kg i sie nie oplaca ;]