eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKozak trafił na silniejszegoRe: Kozak trafił na silniejszego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
    rldhosting.com!peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.
    highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostra
    da.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrad
    a.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 23 Dec 2013 14:56:38 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.2.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kozak trafił na silniejszego
    References: <52b03aba$0$2173$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <52b060b9$0$2177$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <l8q9gb$rv4$1@usenet.news.interia.pl> <l8qf3n$3bg$1@node2.news.atman.pl>
    <l8qfr1$9m7$1@usenet.news.interia.pl> <l8qjg7$75f$1@node2.news.atman.pl>
    <l8qk2m$je8$1@usenet.news.interia.pl> <l941gp$4fk$1@mx1.internetia.pl>
    <52b6faa7$0$2361$65785112@news.neostrada.pl>
    <l971pt$dd5$1@node1.news.atman.pl> <l97p5m$j43$1@mx1.internetia.pl>
    <l97plv$835$1@dont-email.me> <52b7e994$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>
    <l99ek5$lq6$4@dont-email.me>
    In-Reply-To: <l99ek5$lq6$4@dont-email.me>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 65
    Message-ID: <52b8411a$0$2185$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
    X-Trace: 1387807002 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2185 159.253.247.138:58850
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 4333
    X-Received-Body-CRC: 2136199587
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2515916
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-12-23 14:42, masti pisze:
    > Dnia pięknego Mon, 23 Dec 2013 08:43:14 +0100 osobnik zwany Artur Maśląg
    > napisał:
    >
    >> W dniu 2013-12-22 23:38, masti pisze:
    >>> Dnia pięknego Sun, 22 Dec 2013 23:16:26 +0100 osobnik zwany John
    >>> Kołalsky napisał:
    >>>
    >>>> Użytkownik "AZ" <a...@g...com>
    >>>>
    >>>>
    >>>>>>> Brak na drodze sprawnego systemu komunikacji między kierowcami,
    >> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^
    >>>>>>> takiego cyfrowego CB
    >> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >>>>>>
    >>>>>> To prawda.
    >>>>>> Już dawno wymyśliłem sobie taki system, który pozwalałby pogadać z
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^
    >>>>>> innymi samochodami w odległości do kilkudziesięciu metrów. Przecież
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^
    >>>>>> technicznie to nic trudnego.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >>>>>>
    >>>>> O! No i taki zeby nie dalo sie go wylaczyc, wtedy by mozna kapeluszom
    >>>>> kurew do srodka narzucac ;-)
    >>>>>
    >>>>> A tak na powaznie to czym to sie rozni od CB?
    >>>>
    >>>> Musiałby przede wszystkim być w każdym lub prawie każdym samochodzie.
    >>>> Mógłby oferować lokalizację i powiązane z nią usługi, kategoryzowane
    >>>> komunikaty itp
    >>>
    >>> <http://www.motorauthority.com/news/1079974_volvo-ou
    tlines-benefits-of-
    >>> car-2-car-communication>
    >>
    >> Zdaje się, że nie doczytałeś o czym była mowa - ten system to nie
    >> cyfrowe CB, tylko anonimowa komunikacja między systemami "samochodów"
    >> "shared technology for communication between cars and roadside
    >> infrastructure" i takie rzeczy są już realizowane w sposób pośredni,
    >> bądź bezpośredni.
    >
    > jakbyś nie zauważył to odpowiadałem na konieczność stworzenia technologii
    > komuninkacji. A ona już jest.

    Czyli nie na temat - mowa była o jakimś systemie komunikacji 'cyfrowej'
    między kierowcami, a nie technicznych aspektach technologii, która by
    mogła być do tego wykorzystywana.

    > Zastosowanie to osobna sprawa

    Nie, zastosowanie i cel jest tutaj kluczowe i stąd między innymi
    nie ma coś takiego sensu - z wykorzystaniem dowolnej technologii
    obecnie (czy w niedalekiej przyszłości) dostępnej. Obecne formy
    komunikacji bezpośredniej między *kierowcami* są w zupełności
    wystarczające, a wręcz jest ich aż nadto. W sumie to autor może
    podrzucić pomysł np. FB czy Google i ichniego komunikatora użyć
    do tego poronionego pomysłu - wiadomo kto jest blisko (BTS/GPS),
    dorzucić *nieznajomy* mobil o ksywce chce z tobą porozmawiać,
    dorzucić parę kontekstowych reklam i działa.

    Zaraz, zaraz - nie autor pomysłu na komunikację, powyższe rozwiązanie
    to już jest mojego autorstwa :P


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: