  • 1. Data: 2010-01-03 19:24:37
    Temat: Re: Kowalski kupi auto w leasingu?
    Od: The_EaGle <t...@d...com>

    .B:artek. pisze:

    > Czy tańszy to już zależy. Marża firmy leasingowej to 3-5%. Do tego po
    > zakończeniu umowy samochód oddajesz, bo nie Twój. Ewentualnie masz
    > możliwość jego wykupienia za xx% ceny pierwotnej. Słaby biznes mimo
    > wszystko, gdyby nie te podatki...

    Nie wiem jak konsumencki ale zwykły leasing operacyjny jest tanszy niz
    kredyt. W ciągu 3 lat płacisz 103-105% wartości auta.
    Znajdziesz taki kredyt?
    Wykup ustalasz sobie sam i może to być w umowie i 100zł.
    Dla firmy sa oczywoscie dodatkowe zalety a głowna to wrzucenie rat w
    koszty uzyskania przychodu czyli kolejne 19% wartosci auta mniej i
    6000PLN VAT do odzyskania.

    Leasing polegający na oddaniu samochodu leasigodawcy to leasing
    odnawialny i jest bardzo rzadko spotykany w Polsce. Wtedy w ciagu
    trwania leasingu płacisz około 80% wartości auta.

    Leasing konsumencki jeżeli byłby równie tani tzn 103 % wartości to
    chętni się znajdą, tym bardziej że zaletą będzie nie obniżanie zdolności
    kredytowej Kowalskiego. Kolejną zaletą to odpowiednie traktowanie
    leasingobiorcy przez firmy leasingowe. W Banku jak idziesz po tani
    kredyt patrzą na ciebie jak na petenta a jak bierzesz leasing to całują
    cię po rękach...

    Pozdrawiam
    Rafał