  • 1. Data: 2011-08-23 07:09:47
    Temat: Koszty przeglądów gwarancyjnych
    Od: "Maxi" <m...@o...pl>

    Mój Ford Mondeo: I-550 zł II-1500 III-1800 zł
    Możecie się podzielić info jak to wygląda np. dla Mazdy 6?

  • 2. Data: 2011-08-23 20:48:13
    Temat: Re: Koszty przeglądów gwarancyjnych
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-08-23 07:09, Maxi wrote:
    > Mój Ford Mondeo: I-550 zł II-1500 III-1800 zł
    > Możecie się podzielić info jak to wygląda np. dla Mazdy 6?

    Za wymianę oleju w silniku sobie zażyczyli 1200zł netto. Chyba szkoda
    nerwów :)

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 3. Data: 2011-08-25 14:04:59
    Od: " e^x/dx" <d...@W...gazeta.pl>

    Maxi <m...@o...pl> napisał(a):

    > Mój Ford Mondeo: I-550 zł II-1500 III-1800 zł
    > Możecie się podzielić info jak to wygląda np. dla Mazdy 6?

    Dziwne, ja za II przegląd z wymianą oleju na jakiś zalecany "słomkowy"
    magnatec (oryginalny przymiotnik użyty przez pana z serwisu) zapłaciłem
    1k PLN. Ciekawe za co zdarli 500 PLN?

    Pozdrawiam,
    e^x/dx