  • 61. Data: 2016-04-12 13:55:10
    Temat: Re: Koszt wymiany opon
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2016-04-12 o 13:49, Chris pisze:

    > Wiedziałem że syn kurwy się tu zaraz pojawi :)

    Dobra, sam chciałeś.
    Przedstawię twoje posty mojej matce, ojciec niestety już nie żyje.
    Co ona z nimi zrobi to jej sprawa.
    Może niedługo się spotkamy, ale wtedy nawet jak ją przeprosisz, czy co
    tam sąd uzna, ryj będziesz miał obity.
    To do zobaczenia.

  • 62. Data: 2016-04-12 14:09:23
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Tuesday, April 12, 2016 at 12:28:11 PM UTC+2, J.F. wrote:

    > Hm ... ale nadal nie widze sensu trzymac chleba naszego codziennego w
    > chlodni przez pol roku. Po co ? To tylko koszty niepotrzebne.
    > Gora pare dni - zeby transport zoptymalizowac.

    chgw skad to jedzie (i czym)

    Wlosi walcza o zakaz nazywania tego czegos swiezym pieczywem ;)
    http://wiadomosci.radiozet.pl/Wiadomosci/Swiat/Wloch
    y-Parlamentarna-batalia-o-swieze-pieczywo-00012405

    WS

  • 63. Data: 2016-04-12 14:15:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Chris,

    [...]

    > Wiedziałem że syn kurwy się tu zaraz pojawi :)

    *PLONK!*

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 64. Data: 2016-04-12 14:16:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Dawid,

    [...]

> [...]
    > Co ona z nimi zrobi to jej sprawa.
    > Może niedługo się spotkamy, ale wtedy nawet jak ją przeprosisz, czy co

    Mam tylko nadzieję, że wytrwasz.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 65. Data: 2016-04-12 15:00:40
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > Hello Chris,
    >
    > Tuesday, April 12, 2016, 1:49:10 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > *PLONK!*

    Jak można dać komuś 2 x plonka :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 66. Data: 2016-04-12 15:03:35
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-04-12 o 13:55, Dawid pisze:

> [...]
    > Co ona z nimi zrobi to jej sprawa.
    > Może niedługo się spotkamy, ale wtedy nawet jak ją przeprosisz, czy co

    Jesteś pewny?

    Art. 190 kodeksu karnego:

    § 1. Kto grozi innej osobie popełnieniem przestępstwa na jej szkodę lub
    szkodę osoby najbliższej, jeżeli groźba wzbudza w zagrożonym uzasadnioną
    obawę, że będzie spełniona, podlega grzywnie, karze ograniczenia
    wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.

    > To do zobaczenia.

    Biedactwo, pamiętaj że to ty zacząłeś, ja tylko trzymam twój poziom.
    Próbowałem już z tobą normalnie rozmawiać ale widać twój poziom jest
    poniżej mułu więc żegnam ozięble.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 67. Data: 2016-04-12 19:24:43
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Żartujesz? Minimalna pensja brutto pracownika to 1800PLN, więc skąd
    > Ci 100PLN z podatkami wyszło, skoro koszt miesięczny dla pracodawcy
    > to prawie 2200 w tym pracownik pracuje około 11 miesięcy bo mu urlop
    > przysługuje...

    Pytanie było o grupona, czyli akcję jednorazową lub rzadką. Nawet
    załóżmy że pracownik pracuje na umowę o pracę, to w miesiącu wyjdzie
    średnio 21 dni czyli 2200 / 21 = 105 zł / dzień.

    Weźmy nawet że pracuje przez cały rok. 2200 * 12 = 26400 zł / (11 * 21)
    = 114 zł.

    A Ty napisałeś jakbym niedoszacował co najmniej dwukrotnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 68. Data: 2016-04-12 20:18:07
    Od: <3...@7...201807.invalid> (Tom N)

    Mateusz Bogusz w

    > A Ty napisałeś jakbym niedoszacował co najmniej dwukrotnie.

    Owszem, bo przyjąłeś błędne założenie, że pracownik płatny minimalną pensją
    zrobi więcej niż jeden pojazd na godzinę.

    --
    'Tom N'

  • 69. Data: 2016-04-12 21:00:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Jemu pewnie chodzi o to, że w Lidlu czy Biedrze wszystko co w
    > plasterkach kosztuje 40 za kg.
    > Więc plasterki od Mielcarka, nawet jeśli są za 20/kg to i tak wychodzą
    > połowę taniej i do tego są świeże i dobre.

    Dokładnie o to mi chodzi.
    Dodatkowo surowa szynka od Bystrego - miodzio.

  • 70. Data: 2016-04-12 21:00:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Jakie sklepy miesne - ostaly sie jeszcze jakies ?
    > Czy masz na mysli male, wiejskie masarnie ?

    Kupuje smakującą mi szynkę u Bystrego - cena około 20zł za kg.
    W biedronce kazda szynka kosztuje min 30zł za kg.

    > I jaki kosmos masz na mysli ?
    > Owszem, kielbasa po 12zl/kg gdy mieso kosztuje 15 budzi zdziwienie ...
    > ale ludzie od tego nie umieraja :-)

    Niby tak, a jednak w swieta jadłem przepyszna białą - smakowała prawie jak
    domowej roboty.
    Okazało sie, że to biała z selgrosu za 11zł za kg.
    Po swietach kupiłem taka sama. Pierwszy zakup i ta sama jakosc, drugi to
    juz zupełnie inna kiełbasa.