  • 51. Data: 2016-04-11 22:02:34
    Temat: Re: Koszt wymiany opon
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

    >Tak, jeszcze nie mamy cen panstwowych, regulowanych na wymiane opon.

    Nie mamy, tym niemniej rynek powinien takie ceny wyrownac.
    I z praktyki - wyrownuje. W calym miescie np 70-80.
    ---
    Chyba, że Porsche to inna cena :-)

  • 52. Data: 2016-04-11 22:42:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-11 o 13:54, Chris pisze:

    > Wystarczy że świeże wypiekane bułeczki z biedry czy lidla potrafią leżeć
    > parę miesięcy jak nie lat :)

    A po co? Żeby specjalnie zwiększyć koszty o magazynowanie w chłodniach?

    --
    Liwiusz

  • 53. Data: 2016-04-12 07:24:37
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2016-04-11 o 13:21, Chris pisze:

    > A ty myślisz że tamte nie są przebijane od nowa? nawet piwa w puszcze
    > mają zwroty i daty są przebijane od nowa.

    Urban legend - jeszcze o kropkach napisz ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Teddy on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 54. Data: 2016-04-12 08:51:09
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-04-11 o 22:42, Liwiusz pisze:

    > A po co? Żeby specjalnie zwiększyć koszty o magazynowanie w chłodniach?

    Czytałeś artykuł jaki dałem wcześniej?

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 55. Data: 2016-04-12 08:53:04
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-04-12 o 07:24, Mirek Ptak pisze:

    > Urban legend - jeszcze o kropkach napisz ;)

    Moja żona pracuje w sklepie więc coś o tym wiem. Ty myślisz że zwroty są
    wylewane? przebija się tylko datę na nową i jada od nowa na promocję z
    krótkim terminem do spożycia. A o kropkach też wiem choć tłumaczenie
    producentów jest takie sobie.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 56. Data: 2016-04-12 12:28:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 11 Apr 2016 14:19:07 +0200, Chris napisał(a):

    > ***
    > Tego typu pieczywo po wypieczeniu zamrażane jest ciekłym azotem,
    > następnie pakowane do kartonów i przechowywane w chłodni przez około pół
    > roku. Stamtąd rozsyła się je do sklepów, które sprzedają je jako ,,świeże
    > pieczywo prosto z pieca".
    >
    > http://natemat.pl/107037,swieze-pieczywo-prosto-z-pi
    eca-w-biedronce-lidlu-i-marketach-tak-naprawde-to-mr
    ozona-masa-ktora-pol-roku-lezy-w-magazynie

    Zauwaz, ze tu pokazuja jakies ciastka, a nie chleb czy bulki.

    Popatrzylem w Lidlu - ostrzezen j/w nigdzie nie ma, ale moze oszukuja.
    Ale naczyn do ciasta tez nie ma, za to przy piekarence widac drzwi z
    groznym napisem "wejscie do mroźni".

    Hm ... ale nadal nie widze sensu trzymac chleba naszego codziennego w
    chlodni przez pol roku. Po co ? To tylko koszty niepotrzebne.
    Gora pare dni - zeby transport zoptymalizowac.

    Mniej chodliwe wyroby, owszem, moga dluzej spedzic.

    J.

  • 57. Data: 2016-04-12 12:45:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    [...]

> [...]
    > chlodni przez pol roku. Po co ? To tylko koszty niepotrzebne.
    > Gora pare dni - zeby transport zoptymalizowac.

    To nie jest kwestia sensu tylko lenistwa obsługi. Wygodniej jest
    chłodnię obsługiwać LIFO niż FIFO.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 58. Data: 2016-04-12 13:37:50
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-04-12 o 12:28, J.F. pisze:

> [...]
    > chlodni przez pol roku. Po co ? To tylko koszty niepotrzebne.
    > Gora pare dni - zeby transport zoptymalizowac.

    Informacja ostrzegająca z Lidla:

    Pieczywo produkowane z zista głęboko mrożonego.

    http://m.natemat.pl/da4f2eb0052e9da6dc6a8787a6a5be03
    ,641,0,0,0.jpg

    Takie ostrzeżenie widnieje w Lidlu na warszawskim Gocławiu. Niestety,
    ostrzeżenie przyklejono niejako "z tyłu" pieca

    Pokaż mi Lidla gdzie stoi piekarz i sam wyrabia ciasto, zobacz że te
    świeże bułeczki są rozpakowywane z kartonów, nie raz już to widziałem
    jak wyjmują z paczek.

    Czemu robione z mrożonek? bo jest tak taniej, nie trzeba mieć
    codziennych dostaw tylko wystarczy raz na tydzień, miesiąc przywieść pół
    tira i starczy dla ludu.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 59. Data: 2016-04-12 13:45:38
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2016-04-12 o 08:53, Chris pisze:

> [...]
    > wylewane? przebija się tylko datę na nową i jada od nowa na promocję z
    > krótkim terminem do spożycia. A o kropkach też wiem choć tłumaczenie

    widzisz, już nigdzie nie wierzą w twoje urojenia.

  • 60. Data: 2016-04-12 13:49:10
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-04-12 o 13:45, Dawid pisze:

    > widzisz, już nigdzie nie wierzą w twoje urojenia.

    Wiedziałem że syn kurwy się tu zaraz pojawi :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl