  • 31. Data: 2016-04-10 22:40:54
    Temat: Re: Koszt wymiany opon
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10.04.2016 o 18:31, Chris pisze:

    > 6,88zł w Auchan

    A jaka lokalizacja?
    W Poznaniu są zazwyczaj tak jak piszę - poniżej 5.

    czyli najtańszym sklepie wedle rankingów. Ciekawe gdzie
    > jest po 5 zł.

    Auchan.
    Selgros czy Kaufland między 5 a 6.

    > PiP jest drogi i tam nie kupuję.

    Alma jeszcze droższa i to w każdym rankingu.

  • 32. Data: 2016-04-10 23:03:52
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "masti"

    > No to sprawdź ile w Almie kosztuje np. margaryna Omega 3....

    produkty, których jedyną wartością jest marketing mogą miec dowolną cenę
    gdziekolwiek
    ---
    Nie ma tej margaryny czy jak ?

  • 33. Data: 2016-04-11 09:22:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Chris,

    Sunday, April 10, 2016, 2:04:16 PM, you wrote:

    [...]

    > Spadaj dziecko kurwy i starego pedofila ...

    *PLONK!*

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 34. Data: 2016-04-11 09:58:24
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2016-04-10 12:06, ToMasz wrote:
    > na podstawowym poziomie, a wybierając tą samą usługę za 5000, liczysz na
    > więcej, ale możesz dostać wiele mniej....

    Wybacz ale to jest bez sensu.
    Jeśli wybierasz tę samą usługę to dlaczego liczysz na więcej?

    PS
    Kapitalizm to podstawa! Szkoda, że go u nas nie ma.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 35. Data: 2016-04-11 10:15:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    Użytkownik Jacek k...@a...com ...
    >Tak, jeszcze nie mamy cen panstwowych, regulowanych na wymiane opon.

    Nie mamy, tym niemniej rynek powinien takie ceny wyrownac.
    I z praktyki - wyrownuje. W calym miescie np 70-80.

    Jesli wystapila az taka roznica, to:
    -czy to bylo to samo miejsce ? Roznica miedzy Warszawa a gleboka
    prowincja moze byc spora.
    Drogo:
    -jakis superserwis ... ASO mercedesa ?
    -zakres uslug taki sam ? Przechowanie, nowe wentyle, pompowanie
    azotem ...

    Tanio:
    -nowy warsztat i promocja dla przyciagniecia ?
    -opony wlasne, czy np kupiles nowe - i "montaz gratis".

    30 zl za komplet wydaje mi sie bardzo tanio ...

    J.

  • 36. Data: 2016-04-11 10:18:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >nie wiem czy dobrze zgaduje, ale dla niektórych z nas (dlamnie
    >napewno) jest dzikość naszego kapitalizmu. precyzując: za 50zł możesz
    >mieć usługę na podstawowym poziomie, a wybierając tą samą usługę za
    >5000, liczysz na więcej, ale możesz dostać wiele mniej....
    >I takie sku$%#T^$^syństwo jest zgodne z prawem.

    Trudno, zeby panstwo cennik na wszystko dyktowalo.
    No i chyba bys nie chcial, zeby panstwo okreslalo ile mozesz zarobic
    ... albo ile musisz.

    I dopiero jakies przegiecia budza sprzeciw.
    Tego od "przewoz osob TAKI" w koncu skazali ?

    J.

  • 37. Data: 2016-04-11 11:58:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik Chris x...@x...com ...

    >Nie wiem jak tam badania ale wiem ze ceny wedlin w marketach typu
    >lind czy
    >biedronka w porównaniu ze sklepami miesnymi to jakis kosmos -
    >podziwiam
    >ludzi ktorzy tam robią zakupy wedlinowe.

    Jakie sklepy miesne - ostaly sie jeszcze jakies ?
    Czy masz na mysli male, wiejskie masarnie ?

    I jaki kosmos masz na mysli ?
    Owszem, kielbasa po 12zl/kg gdy mieso kosztuje 15 budzi zdziwienie ...
    ale ludzie od tego nie umieraja :-)

    J.

  • 38. Data: 2016-04-11 12:34:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    > Użytkownik Jacek k...@a...com ...
    >
    > Nie mamy, tym niemniej rynek powinien takie ceny wyrownac.
    > I z praktyki - wyrownuje. W calym miescie np 70-80.

    a dlaczego miałby wyrównywać? jedni chcą robić w brudnym warszatacie
    "pana Zenka" a inni w ślicznym salonie gdzie podadzą mu kawkę i
    pogłaszczą po główce. I czemu miałoby to kosztować tyle samo?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 39. Data: 2016-04-11 12:44:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:

    >a dlaczego miałby wyrównywać? jedni chcą robić w brudnym warszatacie
    >"pana Zenka" a inni w ślicznym salonie gdzie podadzą mu kawkę i
    >pogłaszczą po główce. I czemu miałoby to kosztować tyle samo?

    A praktyka raczej taka, ze ten co bierze 30 wkrotce podniesie na 50,
    bo i tak bedzie tani, no i o darmowych pracownikow coraz trudniej.

    A tam gdzie biora 120 to beda pustki, bo klienci sobie szybko
    przelicza, ze kawa nie jest tyle warta.
    Owszem, niektorym moze sie podobac warsztat, gdzie za niewielka oplata
    nie trzeba czekac w kolejce :-)

    J.

  • 40. Data: 2016-04-11 12:48:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2016-04-10 o 16:19, Cavallino pisze:
    > chyba że chodzi o ceny dla koneserów

    >Ciekawe, powiem że jakoś będąc w sklepie tego nie widzę, nie mówiąc
    >już o marnym wyborze produktów, brak wędlin czy serów na wagę,
    >wszystko pakowane więc nie masz zielonego pojęcia czy leczy to dzień
    >czy rok w zamrażarce.

    Hm, na opakowaniu powinna byc data produkcji/pakowania/przydatnosci.
    To wlasnie w tym "na wage" nie wiesz ile lezalo ...

    J.