  • 21. Data: 2014-03-01 21:53:26
    Temat: Re: Koszt składacza elektroniki
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 01.03.2014 o 12:45 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Hm, dekodery ... jestes pewny ze na dalekim wschodzie, a nie na bardzo
    > bliskim, czyli w Polsce ?
    Tak, czytałem dyskusję na Emitel-u na temat dekoderów i ich softu, tam
    ktoś pisał na temat dekoderów RWD niby robionych u nas, ale uwagi na temat
    softu są wysyłane tam i albo poprawią albo nie. Niestety nie zapisałem
    tego wątku.
    --

    Pozdr
    Janusz

  • 22. Data: 2014-03-01 21:56:32
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 01.03.2014 o 15:01 forestdumb <...@...z> pisze:

    > Ojciec, pomimo ze zawsze mowilem: nic sam z IT/RTV nie kupuj, to jednak
    > kupil i to w Makro (drogo) dekoder opticum, co za badziewie... menu
    > okropne, cholernie toporne, juz raz zapomnial kanalow, taki self reset
    > :-)
    > Oczywiscie nadal trzeba miec dwa piloty (ja bym kupil wive z opcja
    > wlaczania TV pilotem dekodera).
    Wivy dekodery też nie lepsze, w sumie mają najmniej błędów ale też mają,
    np nie pamiętają opcji włączenia wzm w antenie, nie dość że dają tylko 5V
    zamiast 12 to po wyłączeniu z sieci gubią ustawienie. Z tego powodu
    musiałem dać zewn zasilacz do anteny.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 23. Data: 2014-03-01 22:47:46
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "janusz_k"
    > Wivy dekodery też nie lepsze,
    To się ciesz, że nie masz tego od Orange.
    Kolejności programów nie można zmienić, samo właczenie dekodera to... trzeba
    wykonywać magiczne czynności.
    Mam przy innym TV Wivę. Bez porównania lepsza pod każdym względem.

    Robert

  • 24. Data: 2014-03-02 09:52:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 01 Mar 2014 21:53:26 +0100, janusz_k napisał(a):
> [...]
    > ktoś pisał na temat dekoderów RWD niby robionych u nas, ale uwagi na temat
    > softu są wysyłane tam i albo poprawią albo nie. Niestety nie zapisałem

    U nas sa co najmniej dwa osrodki - ADB w Zielonej Gorze i Technisat
    pod Wroclawiem.
    I jeszcze S3 cos robi w tematach telewizyjnych.

    J.

  • 25. Data: 2014-03-02 12:52:08
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Robert Wańkowski wrote:
> [...]
    > to...
    > trzeba wykonywać magiczne czynności.
    > Mam przy innym TV Wivę. Bez porównania lepsza pod każdym względem.

    dodaj jeszcze że ten z orange sprzętowo ma możliwość podłączenia
    głowicy dual ale oprogramowanie już tego nie uwzględnia i jest single
    i nie da się nagrywać programu którego aktualnie nie oglądasz porażka

    jeffrey

  • 26. Data: 2014-03-02 14:17:53
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 02.03.2014 o 09:52 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > U nas sa co najmniej dwa osrodki - ADB w Zielonej Gorze i Technisat
    > pod Wroclawiem.
    Z tego co pamiętam ADB zajmowało się dekoderami satelitarnymi, opracowali
    nawet własny procesor do nich.

    > I jeszcze S3 cos robi w tematach telewizyjnych.
    Może, o nich nie słyszałem, ale jeżeli robią sprzęt z górnej półki to %
    ich udziału w rynku jest minimalny, co powoduje że w pozostałej części
    rządzi chińczyk.
    O znalazłem recenzję Wiwy w sumie niezły dekoder ale swoje byki ma
    http://forum.emitel.pl/viewtopic.php?f=36&t=2675&hil
    it=nowy+soft&sid=237f4e83d064609a68e08c9377ad577d
    na dole jest opis zrobiony przez @gutek@.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 27. Data: 2014-03-02 14:20:52
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 01.03.2014 o 22:47 Robert Wańkowski <r...@w...pl> pisze:

> [...]
    > trzeba wykonywać magiczne czynności.
    > Mam przy innym TV Wivę. Bez porównania lepsza pod każdym względem.
    Może lepsza, ale np programy się same resetują do początkowej kolejności
    http://forum.emitel.pl/viewtopic.php?f=36&t=2675&hil
    it=nowy+soft&start=4620

    --

    Pozdr