eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKoszt przejechania 100kmRe: Koszt przejechania 100km
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!
    peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!n
    ews.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-
    spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Koszt przejechania 100km
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <1...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <qio86s$7hd$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <qiofso$51a$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <5d4ff4a6$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Sun, 11 Aug 2019 21:35:05 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.8.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 26
    Message-ID: <5d506de9$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    X-Trace: 1565552105 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 524 83.142.196.21:28157
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2299
    X-Received-Body-CRC: 2975761330
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2661207
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 11.08.2019 o 19:59, Budzik pisze:

    >> Miasto honda 14,5 volvo 16,5,
    >> trasa 90-110 (krajówki plus wojewódzkie) honda 10-11 volvo 11-12
    >> Autostrada 140 honda 10,5-11 volvo 10-11
    >> Autostrada 160 honda 12-13 volvo 11-12 (generalnie już mniej)
    >> Autostrada 200 - nie sprawdzałem;)
    >>
    >> Wszystko w LPG
    >>
    > Czyli w sumie potwierdzenie tego co pisał dddddd
    > Duzy silnik, duzxa moc bedzie miała przewage tam gdzie ta duza moc jest
    > rzeczywiscie potrzebna i wykorzystywana.

    No w miarę rozsądnie. Nie wiem, jeszcze tak na chłopski rozum - im
    większy silnik tym więcej powietrza (a co za tym idzie paliwa) przepala
    na jałowym kręceniu, co jest istotnym składnikiem w korkach.

    Moje doświadczenia są takie, że duże silniki (a miałem przez pewien czas
    pod butem 4 litrowego dizla) kopcą jak oszalałe w mieście, a w trasie
    nawet jadąc 200 na godzine palą zaskakująco "niewiele" (to znaczy mniej
    niż 1,0 turbo przy tej samej prędkości;)


    --
    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: