  • 91. Data: 2010-08-10 12:25:25
    Temat: Re: Koszt jazdy na światłach - mnie wyszło 240zł/rok - szok
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Gwidon" <g...@W...gazeta.pl> wrote in message
    news:i3ovm1$dj0$1@inews.gazeta.pl...

    > Rozmawiamy o 3 miliardach złotych rocznie, które partia okupacyjna
    > bezkarnie,
    > jak do tej pory, kradnie Polakom.
    > Te 3 miliardy są niewarte uwagi?

    Bo to zachodnie korporacje maczaja w tym palce. Najpierw latali samolotami
    nad polska, zeby contrails rozprowadzac, przez co czesciej bylo deszczowo i
    trzeba bylo na swiatlach jezdzic. Potem Murdoch przekupil rzad.

    A teraz tak szczerze, powiedz jakie to jest uczucie zyc ze schizofrenia? To
    musi byc naprawde ciekawe - budzic sie co rano z przeszywajaca swiadomoscia
    spiskow dookola.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 92. Data: 2010-08-10 12:25:40
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-08-10 08:31, Gwidon pisze:

    > W dzień jest ciemno?

    Podano konkretny przypadek dla którego szacowanie rozmija się z rzeczywistością.
    Dla fizyka to wystarczający dowód na to, że w obliczeniach jest jakaś bzdura
    czegoś nie uwzględniono bądź nadmiernie uproszczono. Dla ciebie nie?

  • 93. Data: 2010-08-10 12:39:11
    Od: "Gwidon" <g...@N...gazeta.pl>

    Marcin \Kenickie\ Mydlak <e...@3...lp> napisał(a):

    > Każdy to nie. Ale każdy, kto się obnosi ze swoją nienawiścią i
    > bezpodstawnie wytyka innym zapatrzenie w tę stację, już tak.

    Dlaczego bezpodstawnie?

  • 94. Data: 2010-08-10 12:40:16
    Od: "Gwidon" <g...@N...gazeta.pl>

    Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach> napisał(a):

    > Tak .... dla mnie EOT Trollu

    O, argumenty się skończyły.
    Czy w ogóle kiedyś były?

  • 95. Data: 2010-08-10 12:42:41
    Od: "Gwidon" <g...@W...gazeta.pl>

    kamil <k...@s...com> napisał(a):

> [...]
    > To=20
    > musi byc naprawde ciekawe - budzic sie co rano z przeszywajaca =

    Najpierw ty mi powiedz jak to jest być mentalnym niewolnikiem, który łyka
    wszystko co zobaczy w esbeckiej stacji i mysli, ze to wszystko dla jego dobra.
    Jeśli tak lubisz to ok, ale pomyśl o swoich dzieciach jaki gotujesz im los.

  • 96. Data: 2010-08-10 12:45:01
    Od: "Gwidon" <g...@N...gazeta.pl>

    Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> napisał(a):

> [...]
    > Dla fizyka to wystarczający dowód na to, że w obliczeniach jest jakaś bzdura
    > czegoś nie uwzględniono bądź nadmiernie uproszczono. Dla ciebie nie?

    A gdzieś jest mowa o jeździe w nocy?
    Jak ktoś jeździ tylko w nocy, to niech sobie wynik pomnoży razy 0%.

  • 97. Data: 2010-08-10 12:46:10
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-08-10 05:17, Seba pisze:

    > <ciach>
    >
    > Taki piękny flejmik możnaby z tego wychodować, a nelixa jakoś nie
    > widać...

    Gwidon jest, niewątpliwie, jego godnym następcą.

    AW

  • 98. Data: 2010-08-10 13:44:38
    Od: "kamil" <k...@s...com>

> [...]
    > dobra.
    > Jeśli tak lubisz to ok, ale pomyśl o swoich dzieciach jaki gotujesz im

    Masz racje, powinienem stanac z wypieta piersia na czele rewolucji!

    Przez czas, jaki zmarnowales na te swoje wszystkie swietlane wypociny,
    wiekszosc ludzi zarobi dosyc zeby jezdzic na swiatlach przez kilka kolejnych
    lat. Kto na tym lepiej wychodzi, pozwole sobie przemilczec.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 99. Data: 2010-08-10 15:05:13
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Gwidon pisze:

    > A gdzieś jest mowa o jeździe w nocy?
    > Jak ktoś jeździ tylko w nocy, to niech sobie wynik pomnoży razy 0%.

    Chyba za duzo od ciebie wymagalem i nie zatrybiles jednak.
    Wskaz gdzie we wzorze masz uwzgledniony okres zimowy (kiedy wiadomo ze
    juz o 15:00 jest ciemno) i nocna jazdę. Inaczej swoje wyliczenie
    dodatkowych 240pln mozesz umiescic tam gdzie swiatlo nie zaglada.

  • 100. Data: 2010-08-10 15:13:22
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Gwidon pisze:

    > No to jeszcze raz, do skutku aż załapiesz.

    LOL zabawny jestes, widze ze trzeba pisac do ciebie jak do dziecka.
    No to jeszcze jeden przykład łopatologiczny:
    Wsiadasz na rowerek, wlaczasz dynamo i pedalujesz wiec lampka sie swieci
    a rower jedzie. Rozpedzasz sie do 20km/h i przestajesz pedałować, rower
    jedzie, a lampka dalej sie swieci. W tym momencie nie zuzywasz juz
    energii, pokonujesz drogę i do tego nadal masz światło - cuda prawda?

    > Żeby hamować, trzeba najpierw się rozpędzić. Żeby się rozpędzić, co jest
    > potrzebne? Jak nie wiesz, zapytaj panią od fizyki.

    Wiec dlaczego nie pytales?