    From: jacek2v <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Koszt jazdy na światłach - mnie wyszło 240zł/rok - szok
    Date: Mon, 9 Aug 2010 11:35:29 -0700 (PDT)

    On 9 Sie, 12:18, "Gwidon" <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Wypadki są i będą. Przez włączone światła zamiast patrzeć uważnie, myśli, że
    > "samo się zobaczy". Skutków chyba nie muszę wyjaśniać, a może jednak?

    Jeśli tak myślisz i robisz to zmień to. Nie wiem, skąd takie nie
    logiczne myślenie. Co może jeszcze zamkniesz oczy, bo światła
    włączone :)?

> [...]
    > , niepowodujące
    > olśnienia ani dyskomfortu dla kierowców pojazdów nadjeżdżających z przeciwka i dla

    Ale co z tego? To jest tylko przepis. Fakt prawdę piszą oświetlają
    światła drogę nie da się ukryć :)
    Jeśli pójdziemy Twoim tokiem rozumowania to można dojść do ciekawych
    wniosków :) Np. mogę w nocy wyłączyć światła i będzie ok. Mi one nie
    potrzebne bo mam noktowizor :) (chyba w Mercu S500 już jest ten
    patent)
    Jak sam widzisz dowodzenie, że światła są tylko dla mnie jako kierowcy
    prowadzi do absurdów.

    Pzdr.
    Jacek