-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!news.glorb.com!border3.nntp
.dca.giganews.com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.ne
wshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.p
l!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody,pl.misc.samochody
References: <jkvoqr$2gs$1@inews.gazeta.pl>
<4f7378ce$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
<4f748fef$1@news.home.net.pl>
Subject: Re: Kosiarka spalinowa - naprawdę?
Date: Thu, 17 May 2012 15:31:18 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
Lines: 19
Message-ID: <4fb4fdb5$0$1296$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.55.236.85
X-Trace: 1337261495 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1296 80.55.236.85:41767
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.ogrody:234194 pl.misc.samochody:2449636
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Hinek" <h...@t...pl> napisał w wiadomości
news:4f748fef$1@news.home.net.pl...
> Nie.
> Brigs&Straton czyli producent silnika twierdzi że używanie
> oleju 10W40 powoduje jego szybkie zużywanie, konieczność
> częstej wymiany świec i zmniejszenie trwałości silniczka z
> powodu osadzania się nagaru i zapiekania pierścieni tłokowych.
> Wynika to z dużych fabrycznych luzów między tłokiem a cylindrem.
A to ciekawe bo oleje do kosiarek to są tanie oleje o niskich parametrach.
Oleje te prędzej więc powodują osadzanie się nagaru i zużywanie silniczka.
Owszem stosowanie zbyt rzadkiego oleju może skutkować klekotaniem zaworów w
starej kosiarce ale taki 10W40 wcale taki rzadki nie jest a i kosiarka nie
nagrzewa się do takich temperatur jak silnik samochodowy i nie ma takich
przeciążeń jak silnik samochodowy
Marek
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO