-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!news.glorb.com!border3.nntp
.dca.giganews.com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.ne
wshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.p
l!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody,pl.misc.samochody
References: <jkvoqr$2gs$1@inews.gazeta.pl>
<4f7378ce$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
<4f748fef$1@news.home.net.pl>
Subject: Re: Kosiarka spalinowa - naprawdę?
Date: Thu, 17 May 2012 15:31:18 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
Lines: 19
Message-ID: <4fb4fdb5$0$1296$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.55.236.85
X-Trace: 1337261495 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1296 80.55.236.85:41767
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.ogrody:234194 pl.misc.samochody:2449636
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Hinek" <h...@t...pl> napisał w wiadomości
news:4f748fef$1@news.home.net.pl...
> Nie.
> Brigs&Straton czyli producent silnika twierdzi że używanie
> oleju 10W40 powoduje jego szybkie zużywanie, konieczność
> częstej wymiany świec i zmniejszenie trwałości silniczka z
> powodu osadzania się nagaru i zapiekania pierścieni tłokowych.
> Wynika to z dużych fabrycznych luzów między tłokiem a cylindrem.
A to ciekawe bo oleje do kosiarek to są tanie oleje o niskich parametrach.
Oleje te prędzej więc powodują osadzanie się nagaru i zużywanie silniczka.
Owszem stosowanie zbyt rzadkiego oleju może skutkować klekotaniem zaworów w
starej kosiarce ale taki 10W40 wcale taki rzadki nie jest a i kosiarka nie
nagrzewa się do takich temperatur jak silnik samochodowy i nie ma takich
przeciążeń jak silnik samochodowy
Marek
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
Najnowsze wątki
- 2025-02-15 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-15 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-15 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-02-15 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-02-14 Zdalne załączanie grzałki bojlera elektrycznego
- 2025-02-14 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-02-14 Częstochowa => Product Manager - Systemy infrastruktury teleinformaty
- 2025-02-14 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-02-14 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-14 Czy ma sens grupa news:pl.soc.polityka-prawna ? :-)
- 2025-02-14 e-paper
- 2025-02-14 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-14 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-14 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-14 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=