  • 1. Data: 2012-07-26 18:37:27
    Temat: Korzystanie ze stacji bazowych Aero2 przez smartfona z karta Plusa
    Od: ygreko <y...@g...com>

    iPhone 4S z karta Play po podlaczeniu do Plusa zasieg 1/5, jakosc rozmowy w 3G w
    miejscu X - slabo, bardzo slabo, lacznie z rozlaczaniem polaczenia.
    Ten sam fon, tylko starter Plus na karte - zasieg 4/5, jakosc rozmowy
    doskonala/rewelacyjna/zeroproblemowa.
    Miejsce X ma taka charakterystyke, ze 3G ze stacji Plusa slabo dolatuje, ale zasieg
    Aero2 doskonaly, mam net od CP, stad dokladne dane.
    Z sytuacji wnioskuje, ze karta Plusa w odpowiednim fonie moze zalogowac sie i
    prowadzic rozmowy za posrednictwem stacji Aero2. Teraz powstaje pytanie, czy jest tak
    wlasnie? Od kiedy? Czy wszystkie stacje w tym uczestnicza?

    Jesli tak jest, to Plus wyrasta na najlepszego opa, bo UMTS900 ma jednak bardziej
    sensowny zasieg niz UMTS2100, poza tym stacje Aero2 byly stawiane w zalozeniach takze
    na terenach wiejskich, co automatycznie uzupelnia miejscami slaby zasieg Plusa na
    wioskach.

  • 2. Data: 2012-07-26 19:21:48
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 26.07.2012 18:37, ygreko pisze:
    > iPhone 4S z karta Play po podlaczeniu do Plusa zasieg 1/5, jakosc rozmowy w 3G w
    miejscu X - slabo, bardzo slabo, lacznie z rozlaczaniem polaczenia.
    jakaś inna przyczyna. albo korzystasz z Playa, albo coś nie pozwala
    przełączyć na G2
    > Ten sam fon, tylko starter Plus na karte - zasieg 4/5, jakosc rozmowy
    doskonala/rewelacyjna/zeroproblemowa.
    Czy przypadkiem nie jest na G2?
> [...]
    > Z sytuacji wnioskuje, ze karta Plusa w odpowiednim fonie moze zalogowac sie i
    prowadzic rozmowy za posrednictwem stacji Aero2.
    nie. Aero2 nie świadczy usług głosowych.
    (...)
    Trochę mi to przypomina dyskusje o tym jak bateria "trzyma" w zależności
    od zainstalowanego romu/flasha, ale żaden z dyskutantów nie był łaskaw
    pobrać programu "amperomierz"
    Teraz Ty odrób lekcje i sprawdź z jakim nadajnikiem jesteś połączony,
    znajdź go sobie na btsearch.org i będziesz wiedział co i jak.

    ToMasz

  • 3. Data: 2012-07-26 20:36:28
    Od: ygreko <y...@g...com>

    On Thursday, July 26, 2012 7:21:48 PM UTC+2, ToMasz wrote:
> [...]
    w miejscu X - slabo, bardzo slabo, lacznie z rozlaczaniem polaczenia.
    > jakaś inna przyczyna. albo korzystasz z Playa, albo coś nie pozwala

    Testuje polaczenia w 3G bo to mnie interesuje, stad celowo nie przelaczam na GSM.

    > &gt; Ten sam fon, tylko starter Plus na karte - zasieg 4/5, jakosc rozmowy
    doskonala/rewelacyjna/zeroproblemowa.
    > Czy przypadkiem nie jest na G2?

    Nie.

    > &gt; Miejsce X ma taka charakterystyke, ze 3G ze stacji Plusa slabo dolatuje, ale
    zasieg Aero2 doskonaly, mam net od CP, stad dokladne dane.
    > &gt; Z sytuacji wnioskuje, ze karta Plusa w odpowiednim fonie moze zalogowac sie i
    prowadzic rozmowy za posrednictwem stacji Aero2.
    > nie. Aero2 nie świadczy usług głosowych.

    Na pewno nie mozna rozmawiac przez stacje Aero2 z karta Plusa?

    > Teraz Ty odrób lekcje i sprawdź z jakim nadajnikiem jesteś połączony,
    > znajdź go sobie na btsearch.org i będziesz wiedział co i jak.

    Jaka polecasz aplikacje do iPhone w tej materii?

  • 4. Data: 2012-08-08 16:32:53
    Od: "dremka" <f...@z...pl>

    ygreko napisal:

    > Na pewno nie mozna rozmawiac przez stacje Aero2 z karta Plusa?

    Można, tyle tylko, ze po zainicjowaniu rozmowy, jesli tylko jest dostepny
    sygnal 2G Plusa na odpowiednim poziomie to rozmowa przejdzie od razu na 2G

    --
    dremka