  • Data: 2020-04-29 14:47:33
    Temat: Re: Koronawirus - liczba zgonów
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Artykuł z linku to totalne oszustwo oparte na manipulacji. Pierwsze zdanie jest takie
    " wszyscy wiemy że zgonów jest więcej. Ja do kurwy nędzy nie wiem. Zadzwoniłem do
    znajomego i on też nie wie. Obstawiam że nikt z grupy nie wie czy zgonów jest więcej
    bo nikt nie miał takiego kontaktu żeby się tego dowiedzieć. Wychodzi że tylko autor
    tekstu wie że zgonów jest więcej. Na końcu artykułu manipulator napisał że nie wie o
    ile jest zaniżona liczba zgonów z powodu koronawirusa chociaż wcześniej operował
    konkretnymi liczbami. Do dołu z wapnem go za manipulowanie. Jeśli tekst w którym
    autor zaprzecza sam sobie kogoś przekonuje to dorzucić go do dołu z wapnem.