  • 1. Data: 2009-11-18 14:55:35
    Temat: Kopiujkontakty.pl - szukamy betatersterów
    Od: Tomasz Dobosz <d...@g...com>

    Cześć,

    Niedługo uruchamiamy serwis kopiujkontakty.pl. Nasz serwis ma służyć
    dwóm celom: przenoszeniu list kontaktów pomiędzy dwoma telefonami,
    oraz tworzeniu kopii bezpieczeństwa kontaktów z telefonu.

    Nie trzeba się bawić kabelkami, bo wszystko idzie przez sieć (SyncML).
    Wystarczą dwa telefony i jedna karta SIM. Najpierw "przeklikujesz"
    pierwszy telefon, który jest źródłem kontaktów i wgrywasz je na swoje
    konto w kopiujkontakty. Potem to samo robisz z drugim telefonem i
    kontakty z konta trafiają do nowego telefonu. Tak samo działa to przy
    dwóch kartach SIM.

    Obecnie jesteśmy w fazie beta testów, które mają nam pozwolić na
    uzupełnienie bazy obsługiwanych telefonów. Byłoby miło uzbierać
    pokaźną grupkę betatesterów :)

    Zapraszamy i z góry dzieki za pomoc :)

  • 2. Data: 2009-11-18 15:13:53
    Temat: Re: Kopiujkontakty.pl - szukamy betatersterów
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "Tomasz Dobosz" <d...@g...com> napisał

    > Obecnie jesteśmy w fazie beta testów, które

    Czy informacja "za darmo!" jest tymczasowa, czy docelowa?
    Co z bezpieczeństwem danych, które w wielu przypadkach są/będą danymi
    osobowymi?

    Pytam, ponieważ to IMO dość istotne informacje nawet (a może przede
    wszystkim) w fazie testowej ;)

    Maciek.

  • 3. Data: 2009-11-18 15:43:59
    Od: Tomasz Dobosz <d...@g...com>

    On 18 Lis, 16:13, "Maciek." <m...@g...com> wrote:
> [...]
    > osobowymi?
    >
    > Pytam, ponieważ to IMO dość istotne informacje nawet (a może przede

    Informacja "za darmo" jest docelowa :)
    Jeśli chodzi o bezpieczeństwo danych, to też nie a się czym
    przejmować. To nie pierwsze nasze tego typi przedsięwzięcie i dane sa
    zabezpieczane w odpowiedni sposób.

    Pozdrawiam. Tomek

  • 4. Data: 2009-11-18 16:06:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 18 Nov 2009 07:43:59 -0800 (PST), Tomasz Dobosz napisał(a):

    > Informacja "za darmo" jest docelowa :)
    > Jeśli chodzi o bezpieczeństwo danych, to też nie a się czym
    > przejmować. To nie pierwsze nasze tego typi przedsięwzięcie i dane sa
    > zabezpieczane w odpowiedni sposób.

    Nie pierwsze przedsięwzięcie jako fundusz inwestycyjny? W zabezpieczenie
    danych w takim razie absolutnie wierzę, ale czy ktoś nie zrobi użytku z
    tych kontaktów już nie całkiem.
    Oprócz tego spojrzenie na cennik pokazuje, że usługa nie jest bezpłatna -
    są dwa plany taryfowe płatne pieniędzmi i jeden plan płatny oglądaniem
    reklam - o czym jakoś tutaj nie wspomniano, że telefon będzie spamowany w
    zamian za usługę. Trochę to nieładne jest.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2009-11-18 17:26:21
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Trzebaby być niezłym frajerem, aby skopiować wszyskie kontakty dane
    personalne sieć

    ja bym się nie odważył i mam nadzieje że nikt kto ma moj numer i inne dane
    kontaktowe

  • 6. Data: 2009-11-18 17:55:51
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał
    > Trzebaby być niezłym frajerem, aby skopiować wszyskie kontakty dane
    > personalne sieć

    A tak w ogóle, to co sądzisz o firmie Polkomtel?

    M.

  • 7. Data: 2009-11-18 18:23:09
    Od: "kowtow" <k...@N...onet.pl>

    Moim zdaniem usługa
    nieprzydatna i nie rokuję jej
    SUKCESU

  • 8. Data: 2009-11-18 19:01:16
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    Maciek. pisze:
    > A tak w ogóle, to co sądzisz o firmie Polkomtel?

    Tej samej której Simplusa moge kupic "z ulicy" bez podawania danych
    osobowych?

    Poza tym widze subtelna roznice pomiędzy firmą która ma zarejestrowaną
    baze danych osobowych, w regulaminie podaje w jakim zakresie te dane
    bedą wykorzystywane i w jakim celu a miedzy firmą która szuka
    betatesterów na grupie dyskusyjnej, na stronie nie podaje nawet warunków
    i regulaminu korzystania z usługi a na pytanie o zabezpieczenie danych
    osobowych odpowiada: "Jeśli chodzi o bezpieczeństwo danych, to też nie a
    się czym przejmować. To nie pierwsze nasze tego typi przedsięwzięcie i
    dane sa zabezpieczane w odpowiedni sposób."

    I jestem tego samego zdania co kowtow.

  • 9. Data: 2009-11-18 21:47:18
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 18 Nov 2009 19:23:09 +0100, kowtow wrote:
    >Moim zdaniem usługa
    >nieprzydatna i nie rokuję jej SUKCESU

    Co chwila jednak jest pytanie "jak skopiowac ksiazke" i zazwyczaj pada
    "przez Outlooka".

    J.

  • 10. Data: 2009-11-18 23:08:17
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "spammtrapp"

    http://www.contails.com/privacypolicy.html

    Napisał to widocznie administrator a nie handlowiec. Jego wina :)

    > I jestem tego samego zdania co kowtow.

    Ja też. Tyle, że w ogóle nie mam potrzeby backupowania kontaktów nie wiadomo
    gdzie. Zawsze mam w miarę aktualną kopię na którymś z domowych dysków.

    Może więc na koniec wyjaśnijmy, że podobną usługę uruchomił Plus. Chyba nie
    zbili na tym fortuny? ;)
    Bo jak tu osiągnąć sukces jeśli twarde dyski nie padają jak muchy, komputer
    w każdym domu, Outlook w większości firm a karta pamięci w prawie każdym
    telefonie...

    M.