-
Data: 2010-11-23 16:44:51
Temat: Re: Konwersja halogenów do HID
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]"Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl> wrote in message
news:icfvhv$rbh$1@news.onet.pl...
>> Skąd pewność że to właśnie przeróbka na HIDa?
>>
> Widac z daleka, jak jest zwykla zarowka nawet zle ustawiona to nie
> jebie tak po oczach.
>
> A akurat w PL jest to bardzo popularne, aczkolwiek widze ze w duzych
> aglomeracjach sie chyba za to wzieli bo jakos ilosc tego pospadala.
>
> Ja nie wiem jak to dokladnie jest, ale te przerobki co sa w PL (bo Ty
> piszesz o US) to poprostu nie maja odciecia, swieci toto cala powierzchnia
> lampy, dlatego widac z daleka bo wyglada to tak jakby jechac na "dlugich"
> Poprostu w takich starych lampach byla ukierunkowania wiazka, po
> zamontowaniu takiego czegos taniego swieci to gora, dolem, wszedzie gdzie
> sie da.
>
> I w zasadzie wiekszosci sie o to rozchodzi.
Bo Wy mówicie o konwersji w której ktoś sobie wymienia
halogena podwójnego, takiego co ma dwa druciki wolframowe
w jednej bańce szklanej na HIDa. Wtedy są nieuchronnie problemy,
bo HID nie będzie miał tego maskującego lusterka z boku bańki.
Taka żarówka co ma dwa druciki, jeden dla długich a drugi dla
mijania polega na tej blaszce, lusterku na bańce szklanej do
formowania wiązki mijania. Reflektor bowiem daje wiązkę "długich".
Ja mówię o żarówce HB4, amerykańskie oznaczenie 9006.
To jest żarówka bez lusterka. Z pojedynczym włóknem wolframu!
Mam dwa osobne reflektory w swoich lampach: jeden do drogowych
a drugi do mijania. Dwie osobne żarówki po obu stronach auta.
A więc nie polegamy na tym lusterku którego nie ma w żarówce HB4.
I tutaj konwersja na HIDa powinna dać dużo lepsze rezultaty.
Tak myśle...
Następne wpisy z tego wątku
- 23.11.10 16:55 Pszemol
- 23.11.10 17:05 Adam Adamaszek
- 23.11.10 17:43 Arbiter
- 23.11.10 17:44 Arbiter
- 23.11.10 17:47 Arbiter
- 23.11.10 17:52 Arbiter
- 23.11.10 17:57 Arbiter
- 23.11.10 18:00 Arbiter
- 23.11.10 18:55 Pszemol
- 23.11.10 18:54 Pszemol
- 23.11.10 19:33 Pszemol
- 23.11.10 19:57 Przembo
- 23.11.10 20:01 Przembo
- 23.11.10 20:07 Przembo
- 23.11.10 20:11 Adam Szewczak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-10-03 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-10-03 Leszczyna nie zna prawa?
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=