-
Data: 2010-11-23 16:44:51
Temat: Re: Konwersja halogenów do HID
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]"Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl> wrote in message
news:icfvhv$rbh$1@news.onet.pl...
>> Skąd pewność że to właśnie przeróbka na HIDa?
>>
> Widac z daleka, jak jest zwykla zarowka nawet zle ustawiona to nie
> jebie tak po oczach.
>
> A akurat w PL jest to bardzo popularne, aczkolwiek widze ze w duzych
> aglomeracjach sie chyba za to wzieli bo jakos ilosc tego pospadala.
>
> Ja nie wiem jak to dokladnie jest, ale te przerobki co sa w PL (bo Ty
> piszesz o US) to poprostu nie maja odciecia, swieci toto cala powierzchnia
> lampy, dlatego widac z daleka bo wyglada to tak jakby jechac na "dlugich"
> Poprostu w takich starych lampach byla ukierunkowania wiazka, po
> zamontowaniu takiego czegos taniego swieci to gora, dolem, wszedzie gdzie
> sie da.
>
> I w zasadzie wiekszosci sie o to rozchodzi.
Bo Wy mówicie o konwersji w której ktoś sobie wymienia
halogena podwójnego, takiego co ma dwa druciki wolframowe
w jednej bańce szklanej na HIDa. Wtedy są nieuchronnie problemy,
bo HID nie będzie miał tego maskującego lusterka z boku bańki.
Taka żarówka co ma dwa druciki, jeden dla długich a drugi dla
mijania polega na tej blaszce, lusterku na bańce szklanej do
formowania wiązki mijania. Reflektor bowiem daje wiązkę "długich".
Ja mówię o żarówce HB4, amerykańskie oznaczenie 9006.
To jest żarówka bez lusterka. Z pojedynczym włóknem wolframu!
Mam dwa osobne reflektory w swoich lampach: jeden do drogowych
a drugi do mijania. Dwie osobne żarówki po obu stronach auta.
A więc nie polegamy na tym lusterku którego nie ma w żarówce HB4.
I tutaj konwersja na HIDa powinna dać dużo lepsze rezultaty.
Tak myśle...
Następne wpisy z tego wątku
- 23.11.10 16:55 Pszemol
- 23.11.10 17:05 Adam Adamaszek
- 23.11.10 17:43 Arbiter
- 23.11.10 17:44 Arbiter
- 23.11.10 17:47 Arbiter
- 23.11.10 17:52 Arbiter
- 23.11.10 17:57 Arbiter
- 23.11.10 18:00 Arbiter
- 23.11.10 18:55 Pszemol
- 23.11.10 18:54 Pszemol
- 23.11.10 19:33 Pszemol
- 23.11.10 19:57 Przembo
- 23.11.10 20:01 Przembo
- 23.11.10 20:07 Przembo
- 23.11.10 20:11 Adam Szewczak
Najnowsze wątki z tej grupy
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
Najnowsze wątki
- 2025-01-15 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-15 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-15 CYA: Minister Finansów odbija piłeczkę do PKW :-) [obiektywny brak możliwości wykonania wewnętrznie sprzecznej uchwały]
- 2025-01-15 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-15 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-15 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-15 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-15 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-15 Warszawa => Programista .NET (C#/.NET) <=
- 2025-01-15 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-15 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2025-01-15 serce boli
- 2025-01-14 Seicento vs Szydło, comes back :)