eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingKonwencje programistyczne dla nieprogramistowRe: Konwencje programistyczne dla nieprogramistow
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!postnews.google.com!k35g2000yqb.goo
    glegroups.com!not-for-mail
    From: Wit Jakuczun <w...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Konwencje programistyczne dla nieprogramistow
    Date: Sun, 24 Jan 2010 04:20:53 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 31
    Message-ID: <a...@k...googlegroups.com>
    References: <hj6cou$k6n$1@news.onet.pl>
    <2...@3...googlegroups.com>
    <hj6n33$jsp$1@news.onet.pl>
    <4...@e...googlegroups.com>
    <hj764v$6a9$1@inews.gazeta.pl>
    <d...@e...googlegroups.com>
    <hj7egl$rcq$1@news.onet.pl>
    <b...@a...googlegroups.com>
    <hj7gjm$14c$2@news.onet.pl>
    <9...@b...googlegroups.com>
    <hja65e$mkh$1@news.onet.pl>
    <c...@h...googlegroups.com>
    <hjftc7$562$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.197.165.239
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1264335653 22127 127.0.0.1 (24 Jan 2010 12:20:53 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sun, 24 Jan 2010 12:20:53 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: k35g2000yqb.googlegroups.com; posting-host=217.197.165.239;
    posting-account=YbmA9woAAADL-VHIckvA_tQOj4QN1bDS
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.2; Trident/4.0;
    .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET
    CLR 3.5.30729),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:184604
    [ ukryj nagłówki ]

    On 23 Sty, 23:31, "Wiktor S." <wswiktor&poczta,f...@no.spam> wrote:
    > > Podstawianie zmiennych wymaga myślenia abstrakcyjnego. Z mojego
    > > doświadczenia dydaktycznego wynika, że dla studentów ISTOTNIE
    > > różne jest napisanie:
    > > x=2*e
    > > niż  x=2*2.72. Dlaczego? Bo 2.72 to KONKRETNA liczba a e to jakiś
    > > symbol (mimo,  że też konkretna liczba).
    >
    > Przecież e nie równa się 2,72.
    Tak, 2.72 użyłem jako przybliżenia e.

    > Ale już pomijając przybliżenia: pi to pi, a 3,14 to jakieś 3,14 - bez
    > głębszego znaczenia.. skąd? i po co? nie wiadomo...
    >
    Głębszeg zrozumienia czego?

    > Tak samo zupełnie inaczej patrzy się na
    >
    > x:=maxlongint;
    >
    > niż na
    >
    > x:=2147483647;
    >
    No inaczej... Ale chyba nie rozumiem do czego zmierzasz.


    Pozdrawiam,
    Wit Jakuczun

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: